GĂ„ til innhold

IKM uke 30 đŸ€đŸ‘¶đŸ»


mrzmalin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg og. IKM 26

 

Krysser XXXXX for topp ikm uke. Positive tester for oss.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spotter idag 9 dpo, sÄ ingen tru pÄ denne pp. Neste IKM blir da 31.juli, sÄ kan hende jeg havner i uke 31 ;) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

IKM 25.juli..pp 8! Skal til gynekolog 12.juli og er spent pÄ det...Blir 37 til hausten, har berre ein inntakt eggleder..sÄ litt spent pÄ kva gynekologen seier! Og sÄ skal eg gifte meg i lÞpet av denne pp! Det var litt om meg og denne pp! ;-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gratulerer, hÄper dere fÄr Þnskedagen deres! <3 

 

Jeg er nyforlovet, og prÞver Ä finne en dato, men sambo er nok mer av den typen som mener at sÄ lenge det er ring, sÄ er det ikke noe som haster. Argh, vil jo ikke vÊre forlova i en halv evighet heller, hehe. Kunne tenke meg mai i 2018, da har vi tid til Ä spare penger, men vi fÄr se om det blir noen baby fÞrst ;)

 

Er inne i pp 11 her forresten, og har time til forsamtale hos Riksen i oktober pga nedsatt sÊdkvalitet hos sambo :( 

Endret av prĂžvedokka
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da er gravid testen blitt negativ. Kroppen min kvitter seg med hcg sÄ seint.

 

SÄ mandag begynner El testingen, skal ikkje gÄ glipp av den.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer, hÄper dere fÄr Þnskedagen deres! <3

 

Jeg er nyforlovet, og prÞver Ä finne en dato, men sambo er nok mer av den typen som mener at sÄ lenge det er ring, sÄ er det ikke noe som haster. Argh, vil jo ikke vÊre forlova i en halv evighet heller, hehe. Kunne tenke meg mai i 2018, da har vi tid til Ä spare penger, men vi fÄr se om det blir noen baby fÞrst ;)

 

Er inne i pp 11 her forresten, og har time til forsamtale hos Riksen i oktober pga nedsatt sĂŠdkvalitet hos sambo :(

Takk! :-) Vi var heldigvis einige der!Han fridde i januar, og skulle gjerne gifta seg med ein gong hehe SÄ det blei visst meir enn lenge nok Ä vente "heilt" til i sommar ;-) Vi har ikkje tatt pÄ ring-venter med det til vi er gift..Det blir nok ein spesiell dag! Fint Ä glede seg og ha fokus pÄ noko anna enn baby-prosjektet som ikkje har gitt heilt uttelling!

 

Plutseleg sÄ sit du der med babyen - min eldste (har to frÄ fÞr) er eit icsi-barn :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk! :-) Vi var heldigvis einige der!Han fridde i januar, og skulle gjerne gifta seg med ein gong hehe SÄ det blei visst meir enn lenge nok Ä vente "heilt" til i sommar ;-) Vi har ikkje tatt pÄ ring-venter med det til vi er gift..Det blir nok ein spesiell dag! Fint Ä glede seg og ha fokus pÄ noko anna enn baby-prosjektet som ikkje har gitt heilt uttelling!

 

Plutseleg sÄ sit du der med babyen - min eldste (har to frÄ fÞr) er eit icsi-barn :-)

 

Hadde en forestiling om det jeg og, at det skulle gÄ relativt rakst mellom forlovelse og vielse, men blitt mer realist med Ära :P Ser jo at om jeg vil ha drÞmmebryllupet, sÄ mÄ vi spare MASSE penger! 

 

Herlig Ä hÞre om vellykka icsi/ivf forsÞk! Nummer to kom til pÄ den naturlige mÄten? :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SmÄ stikker pÄ hÞgre siden og er pÄ dag 5. Kva kan det vÊre ?

 

Dag 5 etter TR? Aaaaner ikke :/

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dag 5 etter TR? Aaaaner ikke :/

 

Kjenner det enda.

 

Er litt tidli for egglÞsningsmerter.  Har ikkje el slim heller. Hadde vert kjekt med litt tidligare pga skal ha fult av besÞk fra Torsdag til sÞndag og el er forventa lÞrdag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hadde en forestiling om det jeg og, at det skulle gÄ relativt rakst mellom forlovelse og vielse, men blitt mer realist med Ära :P Ser jo at om jeg vil ha drÞmmebryllupet, sÄ mÄ vi spare MASSE penger!

 

Herlig Ä hÞre om vellykka icsi/ivf forsÞk! Nummer to kom til pÄ den naturlige mÄten? :)

Ja, blei utruleg nok spontant gravid med snuppa mi! Mirakler skjer! ;-) Med "feil" bÄde pÄ eksen og meg sÄ er det ganske utruleg..

 

 

DÄ hÄper eg du fÄr drÞmmebryllupet ditt nÄr de har fÄtt spart litt!! ;-) Du fÄr gleda deg og planlagt godt! Det er fint det ogsÄ! :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, blei utruleg nok spontant gravid med snuppa mi! Mirakler skjer! ;-) Med "feil" bÄde pÄ eksen og meg sÄ er det ganske utruleg..

 

 

DÄ hÄper eg du fÄr drÞmmebryllupet ditt nÄr de har fÄtt spart litt!! ;-) Du fÄr gleda deg og planlagt godt! Det er fint det ogsÄ! :-)

 

Haha, ja, har alt begynt Ä handle inn bryllupsmagasiner og se etter lokale  :hoho:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Stikkningen gav seg i 3 tiden i gĂ„r. Tempen gjekk opp med 0,10 rart. Kan vĂŠre at GULLEGGET gjĂžr seg klart. Hadde det hvore sĂ„ VÆL.

Skal begynne og teste etter el mandag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tja, kanskje jeg kan snike meg inni her likevel? Riiiimelig sikker pÄ at det er en SA pÄ gang her..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tja, kanskje jeg kan snike meg inni her likevel? Riiiimelig sikker pÄ at det er en SA pÄ gang her..

Huff dÄ :-( Ikkje noko kjekt om det er slik du frykter!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tja, kanskje jeg kan snike meg inni her likevel? Riiiimelig sikker pÄ at det er en SA pÄ gang her..

 

Nei, huff da :( HÄper du tar feil! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hopper inn her :) har ikke stabile sykluser men min ikm er 30 juli sÄnn ca :) er Oljeenke denne mnd sÄ med unntak at han blir mye hjemme sÄ har jeg ikke helt troa denne mnd.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner kroppen godt etterhvert, og menssmerter, stikkinger og blod ved dobesÞk er ikke et godt tegn. VÊrt inne for hcgmÄling i dag, fÄr svar i morgen sÄ blir det pÄ kvinneklinikken og ta ul for Ä se om det er en komplett sa eller om jeg trenger "assistanse".

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har IKM 31. juli. Er i pp 2 etter MA 6. juni, og fikk mensen i gÄr.

 

Samme dag som meg om EL kommer nÄr den skal! 

 

Leit Ä lese om MA :( HÄper kroppen din har skjÞnt hvordan det skal gjÞres nÄ, og at vi fÄr positiv begge to som sommergave! <3 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner kroppen godt etterhvert, og menssmerter, stikkinger og blod ved dobesÞk er ikke et godt tegn. VÊrt inne for hcgmÄling i dag, fÄr svar i morgen sÄ blir det pÄ kvinneklinikken og ta ul for Ä se om det er en komplett sa eller om jeg trenger "assistanse".

 

Korleis gÄr det ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...