Gå til innhold

Erfaringer om utroskap


Lilu81

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med mannen min i 15 år gift 9 av de. Vi har ingen barn. Han oppholder seg i utlandet. Nå har jeg blitt kjent med en flott fyr, vi er tiltrukket av hverandre som lim, eller elektrisitet. Kan ikke få fingerene av hverandre. Har truffet hverandre hverdag. Jeg tror han bare vil ha meg seksuelt, jeg også, sansynligvis.

Er det verd å ligge med han. Ødelegge ekteskapet mitt for et knull? Noen som har erfaringer?

Elsker jo mannen min, men min nye flørt "ser" meg igjen, slik mannen så på meg for 15 år siden. Da vi var nyforelsket og ble borte i hverandres øyne.

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med mannen min i 15 år gift 9 av de. Vi har ingen barn. Han oppholder seg i utlandet. Nå har jeg blitt kjent med en flott fyr, vi er tiltrukket av hverandre som lim, eller elektrisitet. Kan ikke få fingerene av hverandre. Har truffet hverandre hverdag. Jeg tror han bare vil ha meg seksuelt, jeg også, sansynligvis.

Er det verd å ligge med han. Ødelegge ekteskapet mitt for et knull? Noen som har erfaringer?

Elsker jo mannen min, men min nye flørt "ser" meg igjen, slik mannen så på meg for 15 år siden. Da vi var nyforelsket og ble borte i hverandres øyne.

Nei. Det er overhodet ikke verdt det. Det er helt naturlig å ha disse følelsene fra tid til annen ovenfor andre enn den man er sammen med. Jeg mener vi er mennesker som alle kan gjøre feil. Men, hvis du velger å gå til sengs med han som en gjennomtenkt handling så er det noe annet. Enten så må du gå ifra mannen din, også ha deg med denne andre mannen. Eller så må du la være.. Tenk om mannen din hadde gjort det mot deg? Hadde du klart å bli med han? Og hvis han hadde gjort det, uten å fortelle deg det.. ville du ikke følt deg lurt.. siden du ikke engang fikk valget om å gå eller bli? 

 

Her tenker jeg at det er viktigere å finne tilbake gnisten med mannen din, eller gå ifra han.. prøv noe nytt sammen. Få han til å "se" deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...