Gå til innhold

Termin mars 2017❤️


Smukka91

Anbefalte innlegg

Endelig fått positiv test etter mange pp! Er kun 11dpo,men har fått flere positive billig tester og gravid på fertilitetsmonitor idag. Håper spiren klorer seg fast❤️

 

Termin 4 mars

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Har fulgt deg i den andre tråden på "Bli gravid", så vet hvor etterlengtet dette er.

 

Ønsker deg masse lykke til!

 

Anonymous poster hash: b157a...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Har fulgt deg i den andre tråden på "Bli gravid", så vet hvor etterlengtet dette er.

 

Ønsker deg masse lykke til!

 

Anonymous poster hash: b157a...b53

Tusen takk❤️ håper det går bra nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Jeg fikk positiv test i dag, etter 2,3 prøveperioder Termin er i følge bim sin terminkalkulator 1.mars, 4 uker og to dager på vei ❤ Så nå håper jeg at lillebror eller lillesøster er frisk og rask dette er vårt andre barn, vi fikk ei datter i januar 2014.

 

Mannen er veldig ivrig på å få en til, så jeg gleder meg til å dele nyheten med han.

 

Spennende tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

 

Jeg fikk positiv test i dag, etter 2,3 prøveperioder Termin er i følge bim sin terminkalkulator 1.mars, 4 uker og to dager på vei ❤ Så nå håper jeg at lillebror eller lillesøster er frisk og rask dette er vårt andre barn, vi fikk ei datter i januar 2014.

 

Mannen er veldig ivrig på å få en til, så jeg gleder meg til å dele nyheten med han.

 

Spennende tider

Gratulerer så masse😀❤️

 

Jeg var hos legen idag som satt termin til 1 mars og er da 4+2, men utifra når jeg hadde el, så skal jeg egentlig bare være 3+6.. Hva skal jeg forholde meg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man regner med de ukene mellom første dag i siste mens, og frem til el også. Så det stemmer nok det legen sier, inntil du har kommet deg til ul. Det er lettere å forholde seg til første dag i siste mens, enn el. Men på ul vil de måle størrelsen på fosteret, og beregne terminal ut i fra målene. Fostre vokser relativt likt de første tolv ukene tror jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom sykluslengden din er på 28 dager, så kan det stemme det. Mye mulig hvis de tar ul på deg. Kanskje det er for tidlig å se noe også. Dette bør du ta opp med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på spirene! :)

 

Har du noen symptomer da? Jeg har en metallisk smak i munnen, som ikke forsvinner samme hva jeg putter i munnen. I tillegg får jeg heteslag i tide og utide, hadde det også tidlig i svangerskapet med førstemann. Også stikker og river nedi livmorområdet. Jeg hadde glemt ligamentsmertene etter sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye menssmerter og ryggsmerter. Sliter veldig om natten for da er ryggen skikkelig vond. Sover dårlig. Ellers er jeg bare trøtt. Ikke kvalm enda😀 vet ikke helt hva jeg skal forvente heller siden det er første gang jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er trøtt. Kunne sovet flere ganger om dagen, men det går ikke med lilletroll hengende rundt fotene mine. Men jeg skal ikke klage, for det meste er forma mi god. Håper det varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt så mye menssmerter idag.. Håper ikke det er noe galt. Hvordan er din utflod når du er gravid,?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe spesielt med utflod, heldigvis. Du skal ikke bekymre deg over manglende symptomer. De kommer og går ;) og det betyr ingenting for spiren om du har ingen, lite eller masse symptomer. Bare nyt det så lenge forma er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er en til under mars 2017 på termin forumet lengre nede😊😊 jeg tror jeg må slutte og teste. Er så slit å gå og tolke streker hele veien. Fikk 1-2 på CB digital idag og. Det er vel helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til januar men må bare svare deg😃 Jeg også fikk 1-2 to ganger med sånn 5 dager mellom og ble bekymret, men det er vist helt normalt for HCG stigningen varierer veldig. Men jeg reagerte siden i forrige svangerskap fikk jeg 2-3 ene dagen og 3+ dagen etter allerede. Men det er nå så forskjellig:) En uke etter jeg tok første fikk jeg 2-3 og så fikk jeg 3+ litt over en uke etter det igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til januar men må bare svare deg😃 Jeg også fikk 1-2 to ganger med sånn 5 dager mellom og ble bekymret, men det er vist helt normalt for HCG stigningen varierer veldig. Men jeg reagerte siden i forrige svangerskap fikk jeg 2-3 ene dagen og 3+ dagen etter allerede. Men det er nå så forskjellig:) En uke etter jeg tok første fikk jeg 2-3 og så fikk jeg 3+ litt over en uke etter det igjen:)

Åå, godt å høre at andre også har opplevd det😊 er bare så redd siden jeg har pcos. Har visstnok større sjanse for sa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager tester du deg så ofte? Du er gravid og stresser deg opp unødvendig med testinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager tester du deg så ofte? Du er gravid og stresser deg opp unødvendig med testinga.

Jeg vet ikke hvorfor.. Tok siste test i morges, så er slutt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg hiver meg med - termin ca 05. Mars i følge appen 😃 Første barnet vårt, og vi var veldig heldig - ble gravid etter første prøveperiode! :-)

Har det i grunn ganske okei, foruten om en korsrygg som er på bærtur allerede ;-) Brystene er ømme, noe mer småtrøtt og mer sulten :-) Åååå, spennende tid fremover 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...