Gå til innhold

Ikm uke 27


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm uke 27

Mandag 4 : Flutili (pp2)

Tirsdag 5 :

Onsdag 6:

Torsdag 7:

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10

 

Ikke gravid:

 

Gravid :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 27

Mandag 4 : Flutili (pp2)

Tirsdag 5 :

Onsdag 6:

Torsdag 7:utålmidig.no

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10

 

Ikke gravid:

 

Gravid :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trudde ikkje eg ville få EL denne mnd pga tidlig SA, men myste nok so tidlig at syklussen berre vart litt forskyv. Iallefall merka ELslim på laurdag og positiv EL test igår, negativ idag 😊 so regner med eggløsning er i dag og då blir det DPO land imorgon.

Spennandes 👏

IKM fredag 8 Juli 😊 lykke til til alle 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner eg har litt for høge forhåpninger til at det skal klaffe denne mnd 🙈 sjangsane er no småå egentlig!

Korr det går med dokke andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI. Slenger meg på her! Ikm 10 juli.

 

Dpo 1 i dag! :-) burde vi legge inn aksjer i dag også eller er det ikke behov når testen har blitt negativ igjen?

 

Håper dette er mnd for oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker aksjer idag også 😀 eg er 1 dpo også, men egget kan sleppe opptil 48 timar etter positiv test. So eg vil være sikker 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det aksjer i dag også. Nå har jeg hatt 3 dager med positiv test og skikkelig smerter de to første dagene. Min første runde med pergotime!

 

Krysser fingrene for oss her inne ✋😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande bamsemoms 😀 har mensmurring sjølv so kjenner det er EL ja 😊

Krysser fingrane eg og! Blir nokon lange veker til IKM 😑😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, redd vi ikke traff denne PP. Fikk ikke lagt inn aksjer i går - datteren vår ble syk. Fikk positiv el test på dag 14,15,16 og la inn aksjer på både dag 14 og 15! Håper det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det like sterk kontrollstrek alle 3 dagane? Her har eg berre positiv test en dag :P

Men du skal no ha ein veldig god sjangs :) sidan du hadde eggløsningssmerter når du hadde positiv test slapp nokk egget ikkje lenge etter du fekk negativ test igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dag 14 var testen betydelig sterkest før den ble svakere de to neste dagene men fremdeles var positive :) Håper det er en lite sjansen fremdeles! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm uke 27

Mandag 4 : Flutili (pp2)

Tirsdag 5 :

Onsdag 6:

Torsdag 7:utålmidig.no , mammamø85

Fredag 8:

Lørdag 9:

Søndag 10

 

Ikke gravid:

 

Gravid :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ikm 5 juli

Ikke noe veldig aktiv prøving her men gøy å se å følge litt med :) en jente på 8 år fra før. 26 år selv. De siste to dagene har jeg fått en veldig "stikking" helt nede i sidene vist jeg reiser meg eller vrir meg fort, aldri hatt dette før? Noen som har opplevd lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikking er et velkjent tegn 👍 Håper selvsagt at dette er et tegn for deg Queenbaby 😊

 

DPO4 i dag og har jeg hatt så sinnsyke vonde bryster de to siste dagene (igår og i dag) jeg har tatt pergotime denne mnd, og kan det være en bivirkning fra det? Er vel ikke normalt å få symptomer så tidlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 4 her også, kjenner litt murring til og frå ellers ingenting.

Det var litt tidlig ja bamsemoms, men håper det er eit tegn på at du er gravid 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke noe til murringer, men har lest at hvis man har vært gravid før eller født før så merker man ikke stikking og murringer like godt? Men vet ikke om det er sant da! hehe 😂😊 Det er jo veldig tidlig med dpo 4 da ;)

 

Håper det er gode tegn for oss uansett 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke noe til murringer, men har lest at hvis man har vært gravid før eller født før så merker man ikke stikking og murringer like godt? Men vet ikke om det er sant da! hehe 😂😊 Det er jo veldig tidlig med dpo 4 da ;)

 

Håper det er gode tegn for oss uansett 😊👍

Nå aner ikke jeg om man kjenner noe bedre om man har vært gravid før eller ikke, men jeg kan skrive under på at jeg ikke har kjent en eneste murring før jeg var 13-14dpo denne gangen, gravid. Har også vært gravid før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...