Gå til innhold

Lapraskpoi, PCOS.. Hva gjør jeg nå?


nysjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Heisann jenter :)

Jeg tok lapraskopi helt i starten av mai. Han som opererte meg mente kanskje jeg hadde PCOS? Burde jeg ringe legen for å spørre om han har fått noe svar på det?

Jeg lurer også på om fastlegen kan skrive ut Pergotime eller andre "hjelpemiddler" eller om det bare er gyn som gjør det? 

Har noen av dere PCOS og evt blitt gravide etter operasjon?

 

Håper det er noen snille sjeler som vil gi meg litt info <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør være gyn som skriver ut pergotime, siden det skal være oppfølging også. Men vet du om du har fraværende eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Takk for svar :D

Jeg har ikke tatt eggløsningsprøver (blodprøver) siden desember/januar. Og de jeg tok da viste at jeg ikke hadde eggløsning i det heletatt. Ikke antydning til en liten stigning i det heletatt. 

Da trenger jeg kanskje ikke ringe til legen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en gyn som du har hatt oppfølging hos eller en privat gyn son du går til, så kan du kanskje like greit ringe rett dit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos gyn. men har ikke noe nummer der jeg kan nå han. Siden han bare er oppe i dalen noen ganger i mnd  :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei, jeg har ikke fått påvist PCOS, derimot en søster som har det. Fikk operert vekk en cyste som alikevel oppstod hos meg, og da klaffet det fort! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) etter å endelig ha fått snakka med gyn, så har jeg en veldig mild grad av pco/pcos. Og store sjanser for å kunne klare det på egenhånd. Men min kjære har redusert kvalitet. Så vi skal til riksen i mars for å få litt hjelp til veien videre :) Så nå har vi en utrolig spennende tid i vente :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...