Gå til innhold

Termin Februar 2017❤️


DrømmenOmFlere

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg nesten jeg er først ute med termin i februar 2017, og opprettet derfor en tråd for koselig skravling og deling av erfaringer etterhvert😉 Jeg venter da mitt 4 barn helt i starten av februar.. Tror termin vil være 2. Februar i følge kalkulator, men jeg blir alltid flytte litt tilbake - så kanskje det blir det senere😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nettopp testet positivt, termin 1. februar :D

 

Anonymous poster hash: 4c696...9a3

 

 

 

Og jeg trenger jo ikke være anonym :) gammel vane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trenger jo ikke være anonym :) gammel vane

Nei så morsomt!! Gratulerer! Testet i dag jeg også, ikke på morgenurin (glemte det i farta) men etter to timer. Og testene ble positive! Strimmel, stav og clearblue😉

Ble så glad, nå er vi på eventyr igjen - vårt 4 barn på vei. Håper spirene klorer seg godt fast❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så morsomt!! Gratulerer! Testet i dag jeg også, ikke på morgenurin (glemte det i farta) men etter to timer. Og testene ble positive! Strimmel, stav og clearblue

Ble så glad, nå er vi på eventyr igjen - vårt 4 barn på vei. Håper spirene klorer seg godt fast❤

 

 

Hehe jeg fikk heller ikke testet på morgenurin. Testet svakt positivt med billigstrimler i går, så kjøpte cb digital i dag. den sa 1-2 uker :) vårt første felles barn her <3

håper også de klorer seg fast <3 klarer ikke slutte å tenke at det fremdeles er veldig tidlig. er så redd for å bli skuffet! sikkert unødvendig å bekymre seg. må prøve å tenke på noe annet :D <3 mannen har ringt meg flere ganger fra jobb han vil bare komme hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg fikk heller ikke testet på morgenurin. Testet svakt positivt med billigstrimler i går, så kjøpte cb digital i dag. den sa 1-2 uker :) vårt første felles barn her <3

håper også de klorer seg fast <3 klarer ikke slutte å tenke at det fremdeles er veldig tidlig. er så redd for å bli skuffet! sikkert unødvendig å bekymre seg. må prøve å tenke på noe annet :D <3 mannen har ringt meg flere ganger fra jobb han vil bare komme hjem :)

 

og gratulerer til deg også forresten!! er helt uvirkelig dette :D 8 år siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og gratulerer til deg også forresten!! er helt uvirkelig dette :D 8 år siden sist ;)

Koselig! Hos meg er det akkurat 5 år siden jeg var i samme situasjon😉 Blir litt "attpåklatt" kanskje, men det bar nå eller aldri liksom😊 Blir 37 år snart😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har termin 01 februar! Dette er min første graviditet. Det er skummelt, for jeg føler meg ikke særlig gravid. Ikke fått så mange plager enda, kun mer trøtt en vanlig :) Spennende reise! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg såvidt inn her. Testet positivt for noen dager siden. Termin ca 8. februar!  :D

Ikke helt gått opp for meg enda, selv om jeg merker det godt på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har termin 01 februar! Dette er min første graviditet. Det er skummelt, for jeg føler meg ikke særlig gravid. Ikke fått så mange plager enda, kun mer trøtt en vanlig :) Spennende reise!

Så koselig og ja - det er spennende! Da skal vi følges, jeg har termin ca 2. Februar😉 jeg venter nr 4❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg såvidt inn her. Testet positivt for noen dager siden. Termin ca 8. februar! :D

Ikke helt gått opp for meg enda, selv om jeg merker det godt på kroppen.

Koselig! Nesten uvirkelig enda såpass tidlig synes jeg også😉👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det nr 2. Har ei jente på 3 år som har mast en stund om å bli storesøster. Mange i barnehagen hennes som har fått småsøsken det siste året.

 
Ikke lenge siden vi bestemte oss for å prøve, og den satt på 1pp. Jentungen var ikke planlagt, så har liksom ikke hatt noe erfaringer fra prøveperiode. Hadde aldri trodd det skulle klaffe så fort  :D Føler meg utrolig heldig! Bare krysse fingrene for at denne klamrer seg fast 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang her også, termin 7. Februar. Dette er veldig spennende. Merker ikke noe særlig på kroppen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 2 i februar om dette går bra! 3 SA siden august, så jeg tør nesten ikke håpe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 2 i februar om dette går bra! 3 SA siden august, så jeg tør nesten ikke håpe :sjenert:

Kjenner følelsen du går med! Jeg hadde en MA i januar, i uke 10, så selv om det var første og hittil eneste gang jeg har opplevd det så er jeg livredd for å glede meg for mye denne gangen... Og må være helt uutholdelig å ha mista 3 ganger!! 😳😳😏😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med folk her inne? Noen som merker noen symptomer enda?  :D

Jeg er 4+3 i dag og tester fortsatt hver/annenhver dag. Nyter å se sterkere og sterkere strek. Hamstret mange tester fra ebay og angrer absolutt ikke nå.

 

Har nok ikke helt gått opp for meg enda. Vet at det er noe der, men tør liksom ikke å håpe for mye før jeg ser et bankende hjerte på ul. Opplevde SA før jeg fikk datteren min, så henger nok fortsatt litt i. Er heldig som har en fastlege med ultralydapparat, så tenkte å bestille time etterhvert. Var super betryggende å se datteren min jevnlig hos legen fra uke 7. 

Bare 3 uker igjen til jeg forhåpentligvis kan følge denne lille spiren på samme måte  :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer enn så lenge! Er 5+1, herlig å slippe kvalmen! Var kvalm i noen dager rundt tiden jeg testa - men det forsvant!? Testene er sterke og klare da, så jeg tenker jeg skal nyte det - kvalmen kan komme igjen😜👍 Jeg hamstret strimmeltester også, så har mange igjen😄 Formen er upåklagelig egentlig, men har blitt litt forkjølet😒 Jobber fullt og har hektiske dager med tre små som skal følges opp etter arbeidstid også.. Er nok mer trøtt enn til vanlig ja, men er ikke bare å slenge seg i sofaen hver dag heller😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 41 år og 6 uker på vei. Termin 3. Februar😊. Har en gutt på 11 mnd, så jeg håper inderlig det går bra. Har litt lyst til å ta tidlig ultralyd for å sjekke om hjertet banker. Noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er litt i tankene på å bestille tidlig UL selv, for å se at alt er ok og at hjertet banker. Men jeg ser jo at dagene og ukene går så fort, og jeg vet ikke om jeg får pressa det inn i ukene😔 Jeg må kjøre vel en times tid for å få tatt ul, så jeg må liksom sette av en dag😉 Men vi får se.. Termin 2. februar her😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...