Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga NXT90 eller Bugaboo buffalo?


Håperpå3

Anbefalte innlegg

Hei!

Liker disse vognene.. Noen for eller imot? Evt andre forslag? Hadde vogndilla sist, og likte mountain buggy best, men liker ikke at den lille blir sittende vendt fra den som triller. Setter pris på litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

jeg var i butiken og testet den bugaboon, mener at nxt90 skal bli den som jeg velger. bugaboo har noe mangler som nxt ikke har. Jeg må nok til grensen og se om de har den i tökfors, så får testet de ut för babyn kommer. Har du värt og testet de ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
På 11.8.2016 den 16.52, Balou skrev:

jeg var i butiken og testet den bugaboon, mener at nxt90 skal bli den som jeg velger. bugaboo har noe mangler som nxt ikke har. Jeg må nok til grensen og se om de har den i tökfors, så får testet de ut för babyn kommer. Har du värt og testet de ut ?

Hva slags mangler tenker du at bugaboo har som ikke nxt90 har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har kjøpt bugaboo buffalo. Falt for at den er så lett å trille og er så utrolig lett legge sammen og håndtere. Bagdelen kan legges helt sammen (og sittedelen er allerede helt "flat") så den tar utrolig lite plass - veldig bra og praktisk på reise!  Og det at du bruker samme ramme for sitte- og liggedelen er utrolig praktisk og gjør at det ikke er så mange store deler å lagre på hvis du skal spare på den til neste unge. Har ikke termin før om 7 uker, så har jo ikke prøvd den "ordentlig" enda, men jeg har trillet på ungen til ei venninne av meg i den samme vognen og har likt det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...