Gå til innhold

Bildestørrelse


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å laste inn bilder her når størrelsen på enkeltfiler er såpass liten. Er det mulig å åpne for litt større filer? Bilder fra kamera lar seg jo ikke laste inn, men nå er det vanskelig med mange av mobilbildene også. Sånn er det når mobilene blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kari Mathilde

Det er vanskelig å laste inn bilder her når størrelsen på enkeltfiler er såpass liten. Er det mulig å åpne for litt større filer? Bilder fra kamera lar seg jo ikke laste inn, men nå er det vanskelig med mange av mobilbildene også. Sånn er det når mobilene blir bedre...

Hei, og takk for innspill. Jeg skal sjekke med teknisk, kan dessverre ikke svare på stående fot.

 

Beste hilsen Kari Hestad, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk ikke noe svar på dette. Fant dere ut av det? Noe å tenke på ved omlegging av forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansatt_Egmont

Hei! Jeg er usikker på hva Kari Mathilde fant ut om dette, men jeg skal høre med teknisk på nytt. Gir respons når jeg vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansatt_Egmont

Dette er dessverre ikke noe vi får gjort noe med på nåværende tidspunkt, men vi noterer at det er et ønske. Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det er et veldig sterkt ønske!! #harprøvdålasteoppmenfårdetikketilforfilenerforstor

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dessverre ikke noe vi får gjort noe med på nåværende tidspunkt, men vi noterer at det er et ønske. Takk for tilbakemelding.

Det synes jeg er dumt. Kan du si noe om fremtidsutsiktene til forumet? Varslet oppgradering blir ikke noe av, større bilder blir ikke prioritert, kvinneguiden og DIB/BIM har samme forumansvarlig. Betyr alt dette at Egmont vurderer å legge ned? Slå sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansatt_Egmont

Det forstår jeg godt. Som jeg skrev her ligger mye av problemet med oppgradering hos leverandøren og er dessverre utenfor vår kontroll.

 

Jeg kan ikke gi noen konkrete svar på forumenes fremtid på lengre sikt, men inntil videre fortsetter alt som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...