Gå til innhold

Gravid? Hva hvar dine symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) går her og er nesten sikker på en graviditet..helt sikker er man jo ikke før testen er tatt, men nå er det nå en gang sånn at 17.mai ikke er den beste dagen å få tak i tester på😅

Har fra før to barn som kom ganske kjapt, hadde i mars en ma i uke 6..hadde el 30/1.juni og har ventet på TR..har siste uken vert veldig trett og merket at jeg blir fort svimmel og får stjernesyn ved anstrengelse. Har hatt en del "voksesmerter" i bena i leggene på kvelden, vet ikke om dette har sammenheng men aldri opplevd lignende før. Har også nå hatt en del stikninger/ligamentsmerter de siste 3-4 dagene, og i går og i dag litt hvitt el-lignende slim. Spennende å se når testene er i hus, men jeg føler meg like sikker på en familieforøkelse nå som forrige gang, og da hadde jeg rett. Tro det eller ei, ikke planlagt å få et nytt tilskudd ennå, men gøy blir det om det er en liten spire der😊 noen andre med symptom? Fortell din erfaring😊

 

Anonymous poster hash: a39ea...92c

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg ble gravid rett etter pilleslutt. :bolledeig:Hadde lest at vanligvis tok det minst 3 mnd før syklusen var normal etter pilleslutt, så jeg forventet ikke å bli gravid så fort. Symptomene mine var at jeg ble utrolig trøtt, og niplene var vonde! De sto også mer ut enn vanlig, såpass at man kunne se at de var stive igjennom både bh og tskjorte. Mensen murringer merket jeg også, men jeg merket at det ikke var mensen :fnise:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Floren

Første jeg merket var kjempeømme bryster. Hadde også mensmurringer og trodde det kunne være mensen. Merket mest på ømme bryster da jeg aldri har hatt det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...