Gå til innhold

Hvilket politisk parti stemmer du på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ap, helt til de stemte for å avskilte lærerne i Stortinget. Nå står det mellom Sp eller Rødt.

 

Anonymous poster hash: 889c7...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre ved forrige stortingsvalg og Venstre ved forrige kommunevalg. Hva jeg stemmer ved neste valg har jeg ikke bestemt meg for enda. 

Synes spørsmålet "hva stemmer du?" er noe fjernt. Betyr det at dere som svarer her alltid stemmer det dere stemmer, og ikke rynker på nesen ved neste valg fordi dere allerede vet hva dere skal stemme? Det synes jeg er rart og synd. Jeg personlig liker å følge med på partiene for å ha en viss kontroll over hvem jeg er mest enig med og hvem jeg vil ha opp og frem. Tenker ikke dere andre det samme? 



Anonymous poster hash: a9f90...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte høyre ved siste stortingsvalg. Ser på kampprogrammet med hvem jeg er mest enige med. Men nå skjønner jeg jo forumet godt her etter å ha lest svara over her.

 

Anonymous poster hash: d76be...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høyre ved forrige stortingsvalg og Venstre ved forrige kommunevalg. Hva jeg stemmer ved neste valg har jeg ikke bestemt meg for enda.

 

Synes spørsmålet "hva stemmer du?" er noe fjernt. Betyr det at dere som svarer her alltid stemmer det dere stemmer, og ikke rynker på nesen ved neste valg fordi dere allerede vet hva dere skal stemme? Det synes jeg er rart og synd. Jeg personlig liker å følge med på partiene for å ha en viss kontroll over hvem jeg er mest enig med og hvem jeg vil ha opp og frem. Tenker ikke dere andre det samme?

 

Anonymous poster hash: a9f90...a9c

Jo, men siden jeg likevel har endt opp med å stemme AP de siste 4 valgene, så svarer jeg AP!

 

 

 

Anonymous poster hash: 49b35...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gleder meg å se at så mange stemmer Ap:-):-)

 

Anonymous poster hash: 0e091...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter SV. Arbeiderpartiet i kommunen vår (og andre) samarbeider med H og da synes jeg det blir for dumt å fortsette stemme på de, dessuten ønsker jeg flere snille medmennesker rundt meg og føler det er på tide og "ta litt hardt i" for å forsøke kvele all dritten folk spyr ut av seg i kommentarfeltene om dagen. Jeg liker ikke Listhaugs holdninger.... og mange av hennes sympatisører er regelrett rasister, for å ta et eksempel...

 

Anonymous poster hash: 9f27d...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter SV. Arbeiderpartiet i kommunen vår (og andre) samarbeider med H og da synes jeg det blir for dumt å fortsette stemme på de, dessuten ønsker jeg flere snille medmennesker rundt meg og føler det er på tide og "ta litt hardt i" for å forsøke kvele all dritten folk spyr ut av seg i kommentarfeltene om dagen. Jeg liker ikke Listhaugs holdninger.... og mange av hennes sympatisører er regelrett rasister, for å ta et eksempel...

 

Anonymous poster hash: 9f27d...b48

Det er bedre med han AUF lederen som kaller Listhaug for kjerring. Der ser vi gode holdninger

 

 

Anonymous poster hash: d76be...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...