Gå til innhold

Hydrothorax..


Lykkesolsikkeblomst

Anbefalte innlegg

Har vært på ordinær ul og fikk sjokkbeskjeden om at vår lille baby har væske rundt den ene lungen og hjertet. Selvfølgelig knakk jeg jo helt sammen når vi fikk beskjed om dette og at vi skal til spesialister innen fostermedisin. Fikk så lite info om dette her og Google er no dritt da... Blir gal her jeg sitter å venter på morgendagen. Er det noen her som har fått samme beskjed? Og isåfall har det gått bra med babyen deres? Veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så grusomt å få beskjed om at noe ikke er som det skal være! Jeg vet ingen ting om hvor alvorlig dette er, men håper alt går bra og at dere får noen oppløftende svar i morgen.

 

Masse klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med dere. Hvordan har det gått hos spesialist?
Dr. Google er absolutt ikke hjelpsomt i sånne tilfeller, bare en jungel av all mulig (upålitelig) informasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken jenter💙 Har tatt fostervannsprøve og må vente på svar før vi vet noe. I mellomtiden må vi bare krysse alt som krysses kan og håpe på det beste. Vanskelig å finne noe på nettet om dette her også. Hadde "håpet" litt på at det var noen andre som hadde vært igjennom det samme sånn at vi kunne delt erfaring rundt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner det er vanskelig for dere. Jeg prøvde å søke opp litt og sjekke hva som er av forskningsartikler men siden det er en samlediagnose på symptomet "væske rundt hjerte og/eller lunger" så er det nesten umulig å finne noe som er relevant for dere. 
Hvis du vil finne forskningsartikler kan du bruke google scholar eller søkemotoren pubmed. Hvis du må betale for artiklene kan du sende meg en pm så skal jeg laste det ned for deg (jeg har tilgang gjennom arbeidsgiver).
Men som sagt, det var nesten umulig å sortere hva som er relevant info før de har funnet årsaken, så tror det nesten er bedre om du ikke søker så mye....

Masse varme tanker og klemmer til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker masse på deg, Lykkesolsikkeblomst! Jeg håper så inderlig at alt står bra til med deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...