Gå til innhold

Angående kjønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg her da det er stille i 2.trimester,stemte tidlig ul med det kjønnet dere fikk oppgitt i OUL? Jeg er i ule 16 og legen sa gutt,kan jeg slå meg til ro med det og begynne plannlegge klær,maling osv? Hvor mangr fikk bekreftet kjønn og hvor mange fikk et annet svar?

 

Anonymous poster hash: 82cf3...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vite i uke 13 at jeg ventet jente, stemte med oul. Jordmor var såpass sikker på tidlig ul at vi slo oss i ro med kjønnet. Risikabelt, ja. Men som jeg har forstått pleier dem ikke å være sikre med jenter så tidlig, så når jordmor ikke tvilte et sekund stolte vi på det :) På oul spriket hun for oss igjen slik at både jeg og far så tydelig at det er en jente i magen :D

 

Uke 31 nå, og alle innkjøpene er rosa, så nå må det komme en jente!! :P

 

Anonymous poster hash: 8da87...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 13 sa de gutt, men at det var kun 70% sjanse for at det var riktig. OUL i uke 19 viste at det stemte at det er en gutt. Men vi har holdt oss veldig kjønnsnøytrale i valg av klær og andre ting, så det spiller ingen rolle om det er gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter fra før, og venter en til nå. Har fått beskjed på oul og det samme på vekstkontroll i uke 36-39 om at det var gutter, uten tvil. Så får vi se om det stemmer på sistemann også. Men det er jo mer siklert hvis de sier gutt, da har de jo sett "noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to gutter fra før, og på begge dem så var de veldig sikker på at det var gutt, og det stemte jo da.. denne gangen klarte de ikke å se ordentlig på oul... men hun trodde det var en gutt, men ville ikke garantere.. derfor føler jeg meg ikke heeeelt sikker, siden det var så lett å se på de 2 andre.. :P men vi får bare se når han/hun blir født, hehe ;)