GĂ„ til innhold

Let the babymaking begin 😆


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er det 4 uker siden sist blĂždning Ă„ i dag fikk jeg som forventa mensen, sĂ„ da er prĂžvingen i gang her etter cerazette-slutt 😃

Blir en spennende tid i vente, sist satt mini som et skudd i pp0,siden han ikke var planlagt. SĂ„ fĂ„r se hvordan det gĂ„r nĂ„ â˜ș

 

Anonymous poster hash: db185...e34

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Vi skal begynne 7.april har planlagt det i ca ett Är nÄ. Det blir nr to. Hvis uka kommer da, vi har tjuvstarta litt.. men hvis beregningene mine stemmer, sÄ tjuvstarta vi noen dager etter el bruker Ä vÊre. Vi er hvertfall ivrig etter Ä begynne for fult

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lykke til begge to😊 Jeg sluttet pĂ„ cerazette i midten av september, og testet positivt 1 1/2 mnd senere😊 Er 26+5 i dagđŸ‘đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har en pĂ„ straks 9 mnd, sĂ„ hĂ„per pĂ„ Ă„ fĂ„ klaff sĂ„nn at lillebror eller lillesĂžster kommer mellom januar og juni 2017 😃

 

Hi.

 

Anonymous poster hash: db185...e34

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi er ogsÄ i 1 pp nÄ! 
Er ganske spent og utÄlmodig :P Ukene har jo aldri gÄtt tregere noensinne! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Vi har utsatt prÞvingen noen mÄneder til. Har muligheter til Ä fÄ utvidet stillingen min pÄ jobb, men fÄr mest sannsynlig ikke vite det fÞr i august/september. Kanskje muligens juli. Sjefen er veldig treig med alt sÄnt.. sÄ jeg kan ikke risikere at jeg blir satt ut av spill, eller svekke mulighetene mine med kul pÄ magen og lignende. Har hatt lyst pÄ stÞrre stilling lenge, og det vil komme veldig godt med for oss og meg. SÄ det er en taktisk og lur avgjÞrelse. Men jeg er likevel litt skuffet. Vi har allerede ventet ett Är pÄ Ä fÄ begynne. Kunne Þnske jeg kunne fÄ et sikkert svar snart, men med den sjefen jeg har er det heller tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ sjarmerende med ungdommelig pĂ„gangsmot og positivitet 😍

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg husker hvor spennende det var Ă„ begynne med prĂžving😊 HĂ„per dere slipper Ă„ vente lenge😊 Er selv i pp X, 1. PrĂžverĂžrsforsĂžk med tilbakesett.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per spiren sitter snart da, trĂžndermammasnart 😊 det var spennende da april endelig kom, men jeg tror ikke det var meningen vi skulle begynne denne mĂ„neden. Jobbmuligheter eller ei. FĂžrst kom ikke mensen til det tidspunktet den bruker Ă„ komme, den var en uke forsinket. SĂ„ fikk jeg sopp ogsĂ„ dro vi pĂ„ familiebesĂžk lengre ned i landet. Og nĂ„ har jeg ogsĂ„ nettopp fĂ„tt vite at jeg har muligheter til Ă„ Ăžke stillingen. Kanskje det var like sĂ„ greit at det ble litt kluss denne mĂ„neden. FĂ„r bare hĂ„pe at utsettingen fĂžrer noe godt med seg 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjempe spent, er nÄ pÄ dag 3 etter ikm..ikke testa da jeg er ganske sikker pÄ at det ikke har klaffa denne gangen :) var bortreist da el skal ha vÊrt, Ä tar vel tid fÞr kroppen er 100% stabilisert ogsÄ...

Tror nok tanta er rett rundt hjÞrnet..kan pÄ en mÄte kjenne at det "river" litt der nede ved brÄ bevegelser feks om jeg reiser meg kjapt fra sofaen... hvordan gÄr det med dere andre jenter ? :)

HI

 

Anonymous poster hash: db185...e34

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 dager til mensen her. Vi har jo utsatt prÞvingen, men det gikk litt fort for seg her om dagen. Er ganske sikker pÄ at det var for sent etter el, men 100% sikker kan jeg ikke vÊre. Uansett. Det var jo faktisk rundt el-tider.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...