Gå til innhold

Barn nr 4 på vei, men har det så vanskelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en rekke spontanaborter bak meg. Jeg og mannen min har 3 barn og venter nå vårt 4. Plutselig har jeg mistet helt troen på at dette skal gå bra. Men det er ikke bare redselen for en ny SA, men også 4 BARN!!! Dette er godt planlagt og nøye overveid, men allikevel sniker denne angsten innpå. Jeg er 36 år, og nå i uke 9. Hva om det er noe galt? Er det flere som har det slik??? Det er til tider så vanskelig at jeg sliter med å puste, og må trekke pusten dypt. Vi har jo alt det praktiske på plass, og det er nok hjerterom her, men allikevel :S

 

Anonymous poster hash: 84b40...8db

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det går nok bra skal du se! Jeg hadde den samme følelsen når jeg var gravid både med nr 4,5 og 6;) Jeg var 39, 42 og 44 år og alt har gått helt strålende:)

Lenke til kommentar

Tror de fleste kjenner på det, den første tiden før det blir bekreftet at alt er helt fint. Angsten for at det skal gå galt, tror jeg ligger dypt i oss som er gravide.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Annonse

Føler det slik jeg også...er 42 og har termin om 5 uker. Fostervannsprøven var fin, men det er mye annet som kan være galt. Må se med egne øyne at alt er normalt før jeg klarer å slappe helt av og glede meg på ordentlig. Nr 4 her også.

 

Anonymous poster hash: 0ebd1...a53

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...