Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

Hei! Flere som skal ha forsøk i juni? Kanskje tidlig ute men jeg har startet nedtellingen 😄

 

Her er det søskenforsøk på gang. Vi var så heldige å lykkes på første forsøk jan 2014 (ICSI) og en nydelig gutt ble født i oktober 2014 💙

Vi har ikke egg på frys, de ble brukt opp til ett fryseforsøk i august 2015 (negativt), så nå må jeg ha egguttak igjen. Gruer meg veldig til det. Opplevde det svært smertefullt men er innstilt på å be om sterkere smertelindring denne gang.

 

Er så nervøs, spent, glad og redd på samme tid! For en følelsekarusell dette er.

 

Håper det er flere som skal ha forsøk og som vil være med å skravle litt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg tror og håper at det blir juni på oss også. Vi skal også ha søskenforsøk. Har to på frys, så satser på at ett av de sitter😊 Brukte 4 forsøk på første, to fersk og to frys, og fikk ei lita snuppe i mai 2015. Holder på å trappe ned ammingen. Må jo ha sluttet helt med ammingen én mnd. før de starter på nytt forsøk. Ser ut til at det skal gå greit. Hun bruker puppen mest som trøst og kos nå.😊

Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Regner med det blir Juni på oss også..

Vi rekker ikke Mai, da eggløsningen min er den 17.Da er det vell stengt😣

Skulle sikkert egentlig vært i gang allerede, men prøvesvarene blir aldri klare!! (Gått en mnd å ventet,ringt sykehuset å purret på).

 

Håper det blir fortgang på sakene😊

Vi går privat å håper på inseminasjon 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansynligvis juni her og :) Og så koselig at vi e i samme gruppa igjen Taralaili ☺

Hei😊

Så trivelig! Hvordan har du hatt det siden sist?

 

Det blir mest sannsynlig ikke forsøk på meg i juni likevel. Har nettopp fått vite at jeg har høyt stoffskifte som må behandles😪 Det er jo selvfølgelig ventetid på å komme i gang med det også, så tiden går...og legen min sa jeg burde vente med å bli gravid til jeg hadde snakket med spesialist.

 

Håper du kommer i gang i juni og at det går rette vegen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D går så d suser. Jenta vokser så fort og e aktiv. Fikk time 3.juni til ny runde, så nu bynner spennannes tider igjen.

Dumt at du må vente men d e jo viktig å få verdian på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg jeg skal inn her. Etter negativt fersk forsøk, blir det frys i uke 22. Er første gang så vet ikke helt hva som venter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jeg skal inn her. Etter negativt fersk forsøk, blir det frys i uke 22. Er første gang så vet ikke helt hva som venter meg.

Hei

 

Jeg fikk jenta mi på andre fryseforsøk. Hadde forsøk i naturlig syklus, så ingen medisiner, annet enn lutinus noen dager før innsett og til positiv test.

 

Bare spør hvis du lurer på noe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her. Etter 3 ferskforsøk hvor siste ble avbrutt grunnet ingen befruktede egg, skal vi ha kort protokoll ved neste mens. Håper den ikke blir forsinka denne gangen, slik at oppstart blir rundt 17 mai. Satser på at denne gangen skal det gå veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start av nesespray 5.mai, menopur 25.mai og ul 3.juni.. Så ikke lenge til man e i gang ☺

Så spennende!! Nærmer seg med stormskritt det nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e spent på kossn d går den her gangen.. Har bare had lang regime tidligere, så spent på kossn kort vil være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg som er trådstarter. Vi har bestemt oss for å utsette forsøket til etter sommeren. Ble litt mye for oss med huskjøp, jobbytte og diverse, så må bare få unnagjort det i tankene, før jeg klarer å fokusere 100% på forsøk :-) Ville bare ønske dere lykke til alle sammen, håper det spirer i magene deres snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg som er trådstarter. Vi har bestemt oss for å utsette forsøket til etter sommeren. Ble litt mye for oss med huskjøp, jobbytte og diverse, så må bare få unnagjort det i tankene, før jeg klarer å fokusere 100% på forsøk :-) Ville bare ønske dere lykke til alle sammen, håper det spirer i magene deres snart!

Lykke til med huskjøp og ny jobb. Krysser fingrene for en spire etter sommeren for deres del 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her 😄

 

Skal ha første ivf forsøk , og beregnet uttak og innsett er siste uken i juni 😊 Venter mensen imorgen , og så begynner jeg på spray på syklus dag 20 😊 Veldig spennende dette !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende minsin1 😊 Hvor lenge skal du bruke den før du starter på sprøyter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker, like greit for har ferie nu i 2 uker og får sikkert noe bivirkninger. Kanskje kroppen har stabilisert sæ før man ska på jobb igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite i dag at jeg skal begynne på Menopur 2. eller 3. mensdag i starten av juni, etter avbrutt forsøk i april. Hadde da fått spontan eggløsning :(

Får nå Orgalutran i stedet for Synarela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok inn her jeg også. Starter med provera for å få mens om en uke, så rekner med oppstart av sprøyter i slutten av måneden.

Hausken skulle sende nytt opplegg i dag, spent på hva medisiner jeg får denne gangen da menopur ikke fungerte helt som forventet i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med nesespray minsin1? Bivirkninger ? Jeg begynner ikke nå til mandag men neste (med spray) og gruer meg skikkelig. ...

 

Så bra at du kom så fort igang igjen ancear, håper det går bedre denne gangen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D går greit. Eneste æ sliter med e hodepine og nysing. Hadde d samme sist. Og etterhvert brukte d å komme hetetoktene, så får se om æ får de den her gangen. Men ingenting å grue sæ :) Æ gruer mæ til sprøytestart.. Og hotell streiken! Æ ska jo bo en uke i hotell ved forsøket! Kan jo ikke bare forskyve den timen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi skal i gang med vårt andre forsøk nå i juni etter ett mislykket forsøk nå i april. Så ser ut til at jeg joiner så lenge mens ikke blir forsinket å dukker opp innen 15 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til spesialist på hypertyreose, og han sa vi måtte vente i 6 mnd. før de kunne vurdere om det var OK å begynne med søskenforsøk.

 

Melder meg dermed ut av denne gruppa! Ønsker alle her inne lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått resepter i posten i dag, ikke helt fornøyd med medisinvalget, da menopur ikke har fungert noe særlig bra på meg tidligere. Tenker å ta kontakt med klinikken i morgen for å høre om de er sikker på at det vil fungere bedre enn sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...