Gå til innhold

hvor mye har du gått opp i vekt til nå ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 23 og har gått opp 6.5kg totalt . På 4 uker har jeg faktisk gått opp 3 kg ! Går unna nå tydeligvis☺

 

Anonymous poster hash: 06171...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 uker, 8 kg.

 

Ikke overrasket, var så overveldet av kvalme til uke 18 at det eneste jeg klarte var å ligge på sofaen og småspise hele tiden.

 

Anonymous poster hash: ca9e9...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører hjemme i 3.trimester nå, men svarer likevel. 32 uker, opp 7,5 kg. Hadde gått opp 9, men har gått ned igjen litt etter å ha lagt om kosten.

 

Anonymous poster hash: 5be73...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+0 og har ikke gått opp noe.

Veldig bekymret for svangerskapsdiabetes, så jeg er veldig nøye på hva jeg spiser.

Men har heller ikke gått ned noe.

 

Anonymous poster hash: f8c10...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 22, gått opp 4kg nå :) Begynte ikke å gå opp i vekt før uke 18-19, så har brått kommet. Men begynner å lure på hvor babymagen blir av...  :lete: Har dere fått synlig mage? Har kjøpt en gravid bukse + to tights. Har kjøpt det fordi det er mer behagelig, men kan fint bruke mine vanlig klær, passer bra enda! Noen gensere som strammer over brystene bare, men det er det eneste... Vil så gjerne føle meg litt mer gravid enn hva som vises  :roll:



Anonymous poster hash: 957e9...b0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 21, gått opp 9 kg fra startvekten. Gikk ned 3-4 kg de første mnd pga hyperemesis, men nå som kvalmen er borte er matbehovet skutt i været. Var normalvektig i utgangspunktet og føler meg ikke voldsomt stor... Har temmelig stor mage, ingen er usikker på om jeg er gravid eller ikke ;)

 

Anonymous poster hash: c2765...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 26 og har ca. tatt igjen startvekten nå :) gikk ned 3-4kg først pga. kvalme, så forventer at den plutselig kan skyte i været nå som kvalmen er helt bortevekk! Hadde helt normal bmi i utgangspunktet, og har ikke fått så veldig stor mage enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 27 og jeg har lagt på meg 9 kilo! Kroppen min sett bort fra magen er uforandret så skjønner ikke hvor alt er. Forrige svangerskap la jeg på meg totalt 11 kilo så lurer jo fælt på hvordan dette skal gå. Ligger perfekt på målene sånn ellers.

 

Anonymous poster hash: 52205...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 21+3 her og gått opp 6kg. Har fått veldig tydelig mage så tror det meste er der, og så ser jeg at jeg er litt rundere i kinnene men det synes jeg bare er fint nå som jeg er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp ca 5 kg, er nok mest i mageområdet her også😊 Er 24+1 i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 16 uker. Gått opp 5 kg, noe som er veldig ulikt meg. Uff trener 4/5 ganger I uken pluss gåturer, spiser helt ærlig sunt. Føler meg hoven I armer og lår. Er veldig slank ellers. Med De to andre la jeg på meg 10 kg totalt. Gjør ingenting annerledes. Har heller ikke så stor matlyst. Uff uff fått stor mage men tenker det er pga det er nummer 3. Veide 55 kg når jeg ble gravid. Nå snart 60 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker og ned 1kg fra startvekt. Har slitt mye med oppkast, som heldigvis nesten er borte nå! Så jobber hardt med å få opp vekten! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 uker. Gått opp 5 kg, noe som er veldig ulikt meg. Uff trener 4/5 ganger I uken pluss gåturer, spiser helt ærlig sunt. Føler meg hoven I armer og lår. Er veldig slank ellers. Med De to andre la jeg på meg 10 kg totalt. Gjør ingenting annerledes. Har heller ikke så stor matlyst. Uff uff fått stor mage men tenker det er pga det er nummer 3. Veide 55 kg når jeg ble gravid. Nå snart 60 :(

Høres akkurat ut som meg, har gått opp nesten 4 kg i uke 13, føler magen allerede er stor, med de to andre har jeg hatt liten mage hele veien.

Føler meg veldig ubekvem, og blir stresset for at vekten skal løpe løpsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23+1 og gått opp 1-2 kg. Gikk ned 6 kg før kvalmen ga seg, nå regner jeg med at kiloene kommer snikende. Har så vondt i bekkenet og ryggen at jeg ikke klarer å røre så mye på meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25+3og har gått opp ca 6 kg no, tror nok noe av skylden er det billige smågodtet 🙈 Skal prøve å holde meg unna søtsakene når påska er ferdig🙈😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 16 - 1,5 kg. Forrige gang gikk jeg plutselig opp mye i midten av svangerskapet, men har et lite håp at jeg ikke skal gå opp så mye denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker, har gått opp ca 3 kilo til nå. 

 

Men håper veldig at jeg klarer å unngå den voldsomme vektoppgangen fordi kiloene ikke forsvinner på meg. Første gang gikk jeg opp 14, seks av de (dvs ungen + morkake ++) forsvant med en gang, to til etter myyye jobb. Neste gang gikk jeg opp åtte og gikk ned seks. Har altså vært 6-8 kilo over "normal" helt siden eldste ble født. På en liten kropp er det mye.

 

Har venner som har lagt på seg over 20 kilo og vært under startvekt igjen bare noen måneder etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...