Gå til innhold

Må bestemme meg til torsdag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid nesten 7 uker på vei. Har time til abort på torsdag..

Har tre barn fra før pluss en liten gutt i himmelen som var dødfødt. Vil få et risikosvangerskap pluss har hatt komplikasjoner ved fødsel. Er i ulønnet permisjon med minstemann nå og begynner i jobb neste måned. Det er så mye som taler i mot å beholde dette barnet og vi har egentlig tatt en avgjøre på å ta det vekk..Han har forresten sterilisert seg så dette kom som lyn fra klar himmel 😯 Men... Jeg er så utrolig usikker.. Vet ikke om jeg klarer å ta det vekk 😢

 

Anonymous poster hash: 59acf...0bd

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det er kun du og mannen din som kan ta avgjørelsen på det. Synes ikke dere skal basere beslutningen på hva andre måtte mene.

 

 

Anonymous poster hash: d4fc9...6ef

Lenke til kommentar

Hvorfor risikosvangerskap ?

 

Tenker at dersom du er i tvil skal du ikke gjøre det. Man angrer aldri på barna man har fått, men man sørger alltid over de man har mistet :( 

Men du og mannen din må bestemme dette selv, helt klart.

Endret av Mamma igjen? 79
Lenke til kommentar

Har blodpropp sykdom og har tidligere hatt morkakeløsning. Har i tillegg hatt komplikasjoner etter fødsel med blødning som ikke ville stoppe så ble ganske kritisk. Men jeg får jo medisiner under svangerskapet og god oppfølging. Er så fryktelig vanskelig dette.. Skulle liksom ikke havne i denne situasjonen.

 

Anonymous poster hash: 59acf...0bd

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har blodpropp sykdom og har tidligere hatt morkakeløsning. Har i tillegg hatt komplikasjoner etter fødsel med blødning som ikke ville stoppe så ble ganske kritisk. Men jeg får jo medisiner under svangerskapet og god oppfølging. Er så fryktelig vanskelig dette.. Skulle liksom ikke havne i denne situasjonen.

 

Anonymous poster hash: 59acf...0bd

bestemt dere?

 

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

du må ikke ta det bort. jeg har 4 barn å det går helt fint. merker ikke så mye forskjell fra tre til fire: ) Tror det er en mening med alt.Jeg er gravid med 5 ,men sitter med samme problemet som deg..



Anonymous poster hash: 64e4d...11f
Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
På 5.3.2016 den 12.12, Anonym bruker skrev:

Er gravid nesten 7 uker på vei. Har time til abort på torsdag..

Har tre barn fra før pluss en liten gutt i himmelen som var dødfødt. Vil få et risikosvangerskap pluss har hatt komplikasjoner ved fødsel. Er i ulønnet permisjon med minstemann nå og begynner i jobb neste måned. Det er så mye som taler i mot å beholde dette barnet og vi har egentlig tatt en avgjøre på å ta det vekk..Han har forresten sterilisert seg så dette kom som lyn fra klar himmel 😯 Men... Jeg er så utrolig usikker.. Vet ikke om jeg klarer å ta det vekk 😢

 

Anonymous poster hash: 59acf...0bd

Tenker på dere <3 Send pm om du vil snakke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...