Gå til innhold

Aktiver varsling for svar


MarshOfDecay

Anbefalte innlegg

Hei! Når jeg poster som anonym og velger å huke av "Aktiver varsling for svar?", får jeg ALDRI varsel. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne Mari

Hei

Dette var snodig. Nå har jeg sett i både moderatorpanelet og adminpanelet, og ser at det er krysset av riktig. Du skulle fått varsel i forumet. Jeg har ordna det sånn nå at du får mail hvis du får svar i emner du følger, men det står allerede at du skal få varsel. Kan du si om det skjer noen endring nå når jeg har vært inne og redigert?

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det melding om at det hadde kommet svar på tråden! Flott! Da tester jeg litt videre i løpet av dagene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer ofte her også

Da har jeg vært inne på admin og lagret valg for varsling på nytt på din profil. Får du opp varsel på mitt innlegg nå?

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Får håpe det har ordnet seg (og at du får opp varsel på dette nå) :)

 

Kira

So far, so good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjer ofte her også

Da har jeg vært inne på admin og lagret valg for varsling på nytt på din profil. Får du opp varsel på mitt innlegg nå?

 

Kira

Fikk opp varsel nå, ja. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg startet en anonym tråd i går, og fikk ingen varslinger. Ei heller om jeg svarte anonymt og ba om varsling :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig rart. Det står som at du skal få det. Jeg kan melde det inn til teknisk.

Takk! Det er så leit om man får svar på et innlegg og ikke aner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får ikke jeg heller varsel på tråd jeg har laget, utrolig irriterende



Anonymous poster hash: 2d6f2...258
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Kan du gi meg tillatelse til å sjekke hvilken bruker du skriver fra så jeg kan se om jeg finner ut av det? (Kan i utgangspunktet kun sjekke ab ved regelbrudd, men jeg får ikke sett etter feilen uten å vite nicket/profilen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi meg tillatelse til å sjekke hvilken bruker du skriver fra så jeg kan se om jeg finner ut av det? (Kan i utgangspunktet kun sjekke ab ved regelbrudd, men jeg får ikke sett etter feilen uten å vite nicket/profilen).

Det tenkte jeg ikke på, så skriver med nick nå - anonym over

 

Men jeg lurer på om det kanskje virker igjen. Men jeg har sett det før at det ikke er alle varsler som kommer opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Takk! Nå har jeg gått inn på profilen din i adminpanlet og kryssa av for varsel igjen, så da håper jeg det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Hva skjer videre i min sak? Har noe IT-personell fått sett på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...