Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at det er flere❤

Hvem er dere?

 

Jeg har nummer 4 i magen, snart 32 år. Gleder meg og planen er å kose meg ihjel denne graviditeten siden det er siste☺

 

Anonymiusa

 

Anonymous poster hash: 9abbe...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år,og har en gutt på 4 år. Har hatt en exu,sa og ma. Håper denne sitter i 8 mnd til :-)Dette var første runde med dobbel pergo etter 13 pp. Hadde en sa i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk  :hjerte:  Har dere fått noen symptomer? Jeg er veldig trøtt, sovner mellom 20-21 på sofaen hver kveld  :D  Og øm og stikninger i pupper og mage. Kvalmen har ikke kommet ennå, blei kvalm med sønnen min i uke 6. Håper jeg får oppleve å bli det igjen, hehe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker MYE nedentil og i nedre del av magen☺ Blir glad for alt jeg kjenner, hehe☺

Har ikke kjent så mye mer enn det enda😆

 

 

 

Anonymous poster hash: 9abbe...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år, har antageligvis termin 1-2.november. Fant ut at jeg var gravid i helga😊 Pga. P-pilleslutt for 5 måneder siden (uten besøk av tante rød) er vi ikke helt sikre på når det skjedde, men clearblue ukesindikatoren viste 2-3 uker. Regner med jeg er ca. 5 uker på vei nå. Har kjent stikkinger i eggstokkene (derfor testet jeg meg). + ømme brystvorter og plagsom hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏 endelig satt den igjen! Vårt 3. år som prøvere hadde en sa i fjor sommer og 3 kjemiske før det. Stod på vent til ivf i april. Nå krysser jeg alt som krysses kan for at det blir en bebis ut av dette 😍 Testet pos. i går kveld og ny i dag tidlig, ingen tvil om at den er positiv. 😊

 

Foreløpig termin 14-16 Nov en gang 😊

 

Har en gutt på snart 5 og er 29 år

Endret av Åse❣
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer :)

Jeg kobler meg på her. Enda tidlig, tidlig, men krysser alle fingre for at den lille spiren klorer seg fast! 

Fikk i likhet med deg Åse, positiv test på tirsdag kveld. Og den var sterkere i går morges, i går kveld og i dag morges. 

Så ja... Jeg er testoman ;) 

 

Jeg fikk satt inn befruktet egg for 10 dager siden og henger spiren seg fast vil termindato bli 14 november. 

Samme dato som vårt første barn, som også er resultat av IVF. Så håper datoen vil bringe oss lykke også denne gangen :) !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer :)

Jeg kobler meg på her. Enda tidlig, tidlig, men krysser alle fingre for at den lille spiren klorer seg fast!

Fikk i likhet med deg Åse, positiv test på tirsdag kveld. Og den var sterkere i går morges, i går kveld og i dag morges.

Så ja... Jeg er testoman ;)

 

Jeg fikk satt inn befruktet egg for 10 dager siden og henger spiren seg fast vil termindato bli 14 november.

Samme dato som vårt første barn, som også er resultat av IVF. Så håper datoen vil bringe oss lykke også denne gangen :) !!

Godt vi er flere som tester 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) 

Her har vi 9 nov.

Et ønsket kjærlighetsbarn, unnfanget på selveste valentines OG morsdagen :) 

Her er det kommer kvalme, og ekstremt ømme bryster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 i dag og kjenner veldig lite! Litt kvalm innimellom.. Jeg er veldig redd for ny MA, men tenkte å ta en ultralyd etter påske for å sjekke at hjertet slår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for første gang. Termin rundt 3. november :) Litt kvalme, kan bli veldig trøtt og sliten, forstørrede og ømme bryster. Spennende tid! Håper at alt går bra <3

 

Anonymous poster hash: 2b2ff...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut av gruppa. Hcg I går ( 4+0) var 8, så dette endte desverre som kjemisk. Ønsker dere lykke til videre damer :) nyt tiden framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut av gruppa. Hcg I går ( 4+0) var 8, så dette endte desverre som kjemisk. Ønsker dere lykke til videre damer :) nyt tiden framover :)

Uff, det var leit å høre 😔 Her var testen svakere i dag så jeg beg å forberede meg på det værste egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget overraskelse midt i et prøverørsforsøk. Termin 14 november. 8 graviditeten på 19 mnd!!! Måtte denne vare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 Fikk vite i går at jeg var gravid, eller jeg håper jeg er gravid. Testen viste en lys rosa strek. Har dere noen erfaringer om det? Termin min blir vel rundt om den 14. November da😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut av gruppa. Hcg I går ( 4+0) var 8, så dette endte desverre som kjemisk. Ønsker dere lykke til videre damer :) nyt tiden framover :)

 

:,( Dette var trist lesning :( Håper du får en spire igjen snart <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at jeg var gravid på fredagen, så enda litt sjokk for oss. Men i følge graviditetskalenderen er termindatoen ca 15. November  :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...