Gå til innhold

Får ikke til å markere bare noe av teksten


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bruker safari som nettleser, og har nå ganske lenge (1 mnd?) erfart at jeg ikke klarer å markere deler av teksten. Spesielt irriterende er det når jeg vil sitere det siste svaret i en lang meningsutveksling. Tidligere kunne jeg markere den teksten jeg ville fjerne, men nå hopper markøren ned til nederst på siden når jeg i det siterte svaret setter inn markøren et sted i teksten. Akkurat nå til reklamen for Lillelam. Håper det er mulig å fikse det, for alle de lange siteringene er plagsomme, men vil tro at selv de som ellers pleier å redigere bort det irrelevante gir opp når det er så vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal ta det opp med teknisk! 

Er det noe som fremdeles pågår?

 

Ja, og det har pågått siden nyttår omtrent. I hvert fall lenge. 

 

Anonymous poster hash: 55f4f...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det er fortsatt sånn, evt det er sånn igjen. Veldig irriterende. Nå er det meldt mange ganger. Er det så vanskelig å fikse?

 

Ønsker meg dessuten  en funksjon som gjør at man kun siterer det siste svaret, altså at ikke forrige sitering automatisk kommer med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Aner ikke om det er vanskelig å fikse, men har rapportert det inn til teknisk, så håper det skjer noe1

 

Den andre funksjonen du ber om vil komme under omleggingen av forumet, det er ikke teknisk mulig i den versjonen vi har nå. 

 

HM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Dette er litt mer komplisert enn vi trodde, men teknisk skal se på det etter påske!

 

Det andre har imidlertid blitt løst!! Det trodde vi ikke gikk an, det var det jeg hadde fått beskjed om tidligere, men nå har teknisk klart å fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...