Gå til innhold

Kvalme Blæææ !!


Vinjelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble kvalm ett par dager etter EL.. Da skjønte jeg det 🙈 +vonde bryst.. Men nå blir jeg "gravidkvalm" når jeg har mensen også da... Ikegreit 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm uke 6+0,dvs igår. I dag,ingenting foreløpig. 😲 dette går visst opp og ned.

 

Anonymous poster hash: f6429...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 5. Nå er jeg 11+1, og litt av kvalmen har gitt seg, men den har blitt erstattet med at jeg brekker meg av alt mulig :( Sliter med tannpuss, åpne kjøleskapet, matos, gå på butikken osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kvalm i uke 6, og var det hver dag til og med uke 16. Er nå 17+0, og har endelig nytt flere kvalmefrie dager på rad. :)

 

Anonymous poster hash: 27921...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småkvalm fra uke 5. Er 8 uker i morgen og de siste 3-4 dagene har kvalmen blitt mye verre. Ikke blitt oppkast enda, men er kontinuerlig kvalm. Det er mange lukter jeg ikke takler nå. Sto senest i dusjen i dag tidlig og bare brakk meg hele tiden. Var ikke slik med førstemann så dette er en ny verden. Det mindre hyggelige er at en dag er gryte grei lukt og smak, mens neste dag brekker jeg meg bare ved tanken eller at jeg ser den i kjøleskapet. Samme med pølser, brun saus, makrell, sjokolade og paprika. Gikk greit maks en dag og så havner det på "hold det laaangt unna meg ellers så kaster jeg opp"-lista. Småraper ofte for å få vekk litt av trykket slik at det kun forblir med brekninger, men ofte at jeg må løpe i retning av badet for å være sikker. Har kjøpt inn ingefær nå så får fikse i stand litt mot kvalmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 8 uker og har vært ekstremt kvalm i over to uker nå. Har også en del oppkast. Brekker meg veldig mye av all slags lukter. Vært innlagt en gang også for væsketilførsel. Er slapp trøtt og utslitt.....verste er sure oppstøt som kommer etter oppkast. ...venter 3 mann. De to første har jg også vært mye kvalm men ikke så ille som nå. Veldig lite jeg får i meg av mat. Drikke r verst....klarer nesten ikke å drikke så mye....håper det bedrer seg om ik så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom når jeg var 4+3 i små tak. Men gikk fort over til å være kvalm hele dagen, ikke oppkast foreløpig. Er i uke 6+4. Jeg var kun småkvalm i forrige svangerskap fra uke 8-12. Men fungerte helt fint. Verre er det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småkvalm fra 3+4. går fort over og langt fra å kaste opp. 

første svangerskap var jeg kvalm bare 2 dager, og kastet opp en gang. 

Spent på hvordan det blir nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...