Gå til innhold

Vekt og svangerskap ?


cathrine&emma

Anbefalte innlegg

Hei

Dere som er /har vært gravid , hvor mye /lite gikk dere opp i svangerskapet?

Jeg er 20 +5 og har igrunnen ikke gått opp noen ting , når jeg var på ordinær UL i uke 18, var helt fint og slik det skulle være siden jeg ikke hadde gått opp noe, er litt overvektig fra før , passer litt på dette med mat,men har somregel 4 måltid om dagen og kanskje litt frukt inni mellom ..

Spise litt søtt ..

Bør jeg få en time hos jordmor for å sjekke om alt er greit? Eller er dette vanlig .. Er 11 år siden sist jeg gikk gravid ..

Kjenner litt liv av og til, men regner nok med å måtte vente 1 ukes tid til før det virkelig kjennes ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravid for 8 år siden og gikk da opp 12.5kg totalt under svangerskapet.

Er nå i uke 20+2 og har fått opp 3.2kg og har vært på UL og baby er like stor som han skal være i den uken jeg er i. Det er ingen ting å bekymre seg for , kiloene de kommer snart rullende på hver av oss ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg har gått opp dette svangerskapet, men i mitt forrige så gikk jeg opp 8 kg til sammen på hele svangerskapet. Var 51 kg ved start 59 kg ved slutt.

 

Eneste jeg vet om dette svangerskapet er at jeg var 53 kg i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første svangerskap la jeg på meg 7-8 kg, svangerskap nr 2 la jeg på meg 12 kg, og nå er jeg i uke 25 og har gått opp 2 kg til nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...