Gå til innhold

Ny her..


Attpåklattja

Anbefalte innlegg

Dette er mitt første innlegg i dette forumet. Vet ikke om jeg legger innlegget på riktig plass, men føler at jeg hører til i denne gruppen i alle fall.

 

Blir 40 år i år, og vi har bestemt oss for å kjøre på med en attpåklatt. Har altså 3 barn fra før med samme mann. Eldste er faktisk 18 år i år, mellomste 16, og yngste 13. Så dette kan vel virkelig kalles attpåklatt, ikke sant? 😉

 

Har alltid hatt lett for å bli gravid, og tror vi traff på første forsøk denne gangen også. Eggløsning fortige helg, og allerede har jeg begynt å kjenne tegnene. Stikkinger i magen (ved eggstokkene). Kvalme som kommer og går samtidig som jeg får merkelige lukter i nesen. Vondt i korsryggen. Mensmurringer, enda det er over en uke til mens. Trøtt og sliten. Tungpustet og svimmel. Øm i magen, som om det ligger et belte og strammer rundt nederste del av magen. Sulten og må spise ofte for å unngå kvalme. Greier ikke å spise noe søtt, må ha noe salt hele tiden. Ømme bryster.

 

Alle disse tegnene hadde jeg for 13 år siden også. Da også veldig tidlig.. Ja, det er lenge siden... Men sånt glemmer man ikke så lett 😉

 

Vil ikke teste riktig enda, men føler på meg at jeg er gravid 😊

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei :) jeg er også ny her.

ja du høres gravid ut, ta en test :D jeg hadde det på sammen måten, akkurat de samme symptomene.

Første dag i siste mens julaften :P så i dag er jeg 8 uker.

Jeg er 38 år og venter nr 5 :) råspennende! skal på tidlig UL om en uke...

Er sykemeldt foreløpig, siden formen er skrekkelig! slapp, svimmel og tungpustet. for ikke å snakke om den gyselige kvalmen som gnager hele døgnet, blææh..

 

Det trøster å være her inne på forumet, å se at man ikke er den eneste som plages :P

Lenke til kommentar

Hei:-) Jeg er også ny her - fyller 39 år til sommeren så anser meg som en moden mamma :-)
Venter nr. 2 nå med termin 5. september. Kjempespent og håper alt går bra!!
Masse lykke til og håper du er gravid:-)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...