Gå til innhold

Dumt spm (nedfrysing av sperm)


Ønskemamma+pappa

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål men må spørre. si at jeg har en  avtale med en donor en dag og ikke har regelmessig el og mens, og jeg jeg ikke har el akkurat den dagen han kommer (6 mil ca i mellom), kan jeg da fryse ned spermen? Hvor mange grader evt? *føler meg litt dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt spørsmål men må spørre. si at jeg har en  avtale med en donor en dag og ikke har regelmessig el og mens, og jeg jeg ikke har el akkurat den dagen han kommer (6 mil ca i mellom), kan jeg da fryse ned spermen? Hvor mange grader evt? *føler meg litt dum*

Tror ikke du skal begynne å fryse ned selv altså. Sjansen for å ta livet av spermiene er vel så stor som 100%. De bruker ikke akkurat fryser for å fryse sperm på klinikkene. Da får du heller teste etter el også be donoren komme når du har el. 6 min er en times kjøring. Du får evnt dra til donor hvis han ikke kan komme til deg ;)

 

Anonymous poster hash: bd9fa...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var bare en tanke som kom over meg..derfor jeg spurte, fordi jeg ikke visste om det faktisk funka..men da vet jeg det.. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du donor? Eller er det en tilfeldig fra nett. Husk alle farer med nettopp dette. Sykdommer, uregistrerte søsken osv. Du burde gå via klinikk. Da kan du fryse sperm fra din donor.

 

Anonymous poster hash: 7646c...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...