Gå til innhold

Kjæresten bare forlot meg plutselig☹️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 2 år.. Etter en teit krangel.. Å hab har vært "besatt" av meg i to år. Trodde han var den jeg alltid kunne stole på. Som alltid ville være der for meg.. No er det bare over. Å jeg føler meg tom. Alle går alltid fra meg. Hvorfor??

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere snakket sammen da?? Når skjedde dette?

Du trenger selvsagt ikke utdype så veldig, men kranglet dere om noe alvorlig? (Leser jo at du sier den var teit, men var det teit for han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat den krangelen var teit.. Men det er mye mer.. Men det går mer på sjalusi fra hans side . Ser ikke helt hva jeg har gjort faktisk . Utenom å være kjedelig å begynt å bli litt lite interessert i sex?😜. Men jeg elsker han jo og føler jeg viser det! Men han har visst bestemt seg.. Jeg fatter ingenting...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare ikke funnet riktig mann.

 

Det at du skriver at han har vært "besatt" av deg i to år, det tolker jeg som et faresignal, og han bekrefter det ved å gå fra deg på dagen etter en krangel.

 

Jeg tror du kommer til å få det langt bedre uten denne mannen på sikt.

 

Gå i deg selv, se om det er noen fellesnevnere hos de mennene du har truffet på tidligere. Ofte er det ting man ikke ser. Kanskje er det det at du kjenner igjen det du har opplevd hos de tidligere mennene - det har vært fint i begynnelsen, men så er det likevel tegn på at de ikke er helt stabile.

Om du finner et mønster hos deg eller de, kanskje det kan være lurt å få bearbeidet ting og bli litt bedre kjent med deg selv, slik at du ikke går inn i forhold til slike menn senere.

 

Det er uansett vondt når man blir forlatt - men i lengden tror jeg det blir bedre for deg.

 

Klem

 

Ps... ikke gå i fellen med å ta ham tilbake, still i så fall krav til parterapi slik at dere kan jobbe med det som ikke fungerer. Det er ikke noe godt tegn at han dumper deg etter en krangel, eller at han er "besatt" av deg. Det å være "besatt" av en kjærest betyr som regel at personen har behov for å manipulere partneren og/eller har veldig dårlig selvtillit.



Anonymous poster hash: 39636...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat den krangelen var teit.. Men det er mye mer.. Men det går mer på sjalusi fra hans side . Ser ikke helt hva jeg har gjort faktisk . Utenom å være kjedelig å begynt å bli litt lite interessert i sex?. Men jeg elsker han jo og føler jeg viser det! Men han har visst bestemt seg.. Jeg fatter ingenting...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

 

Og der bekreftet du det jeg skrev ovenfor - denne mannen er ikke bra for deg.

 

En så sjalu mann vil du aldri få det godt med. Og du har kanskje tolket hans "besatthet" dithen at du alltid kan stole på ham, men sjalusi betyr i stor grad at du ikke kan stole på ham, at han har behov for å manipulere deg, at han ikke respekterer deg.

 

Selv om det er vondt nå - vær glad for at du er kvitt ham! Og ikke, ikke ta ham tilbake!

 

Anonymous poster hash: 39636...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke... Alt føles rart no.. Å jeg tviler på meg selv.. Men tusen takk for gode svar 💙

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du har bare ikke funnet riktig mann.

 

Det at du skriver at han har vært "besatt" av deg i to år, det tolker jeg som et faresignal, og han bekrefter det ved å gå fra deg på dagen etter en krangel.

 

Jeg tror du kommer til å få det langt bedre uten denne mannen på sikt.

 

Gå i deg selv, se om det er noen fellesnevnere hos de mennene du har truffet på tidligere. Ofte er det ting man ikke ser. Kanskje er det det at du kjenner igjen det du har opplevd hos de tidligere mennene - det har vært fint i begynnelsen, men så er det likevel tegn på at de ikke er helt stabile.

Om du finner et mønster hos deg eller de, kanskje det kan være lurt å få bearbeidet ting og bli litt bedre kjent med deg selv, slik at du ikke går inn i forhold til slike menn senere.

 

Det er uansett vondt når man blir forlatt - men i lengden tror jeg det blir bedre for deg.

 

Klem

 

Ps... ikke gå i fellen med å ta ham tilbake, still i så fall krav til parterapi slik at dere kan jobbe med det som ikke fungerer. Det er ikke noe godt tegn at han dumper deg etter en krangel, eller at han er "besatt" av deg. Det å være "besatt" av en kjærest betyr som regel at personen har behov for å manipulere partneren og/eller har veldig dårlig selvtillit.

 

Anonymous poster hash: 39636...44f

 

 

Tusen takk for svaret ditt 💙

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke... Alt føles rart no.. Å jeg tviler på meg selv.. Men tusen takk for gode svar

 

Anonymous poster hash: c74a2...c9c

 

Det at du tviler på deg selv, det er akkurat det en slik sjalu mann ønsker du skal ha det. For hvis du tviler på deg selv, da er det lettere å kontrollere og manipulere deg.

 

Jeg vil tro han kommer tilbake og da forventer at du skal ta ham tilbake på hans vilkår. Da er det viktig at du heller står på ditt, si at forholdet ikke fungerer med hans sjalusi og den måten han bare løper unna en krangel. Si at hvis han vil ha deg tilbake, da må dere til parterapi først. Da vil jeg tro han viser sin sanne side.

 

Du har levd to år med en sjalu mann, du er sikkert blitt psyket ned fordi det ikke er i hans interesse at du skal være sterk og stole på deg selv. Men stå på ditt nå, stol på deg selv. Du trenger ikke ha et forhold til en manipulerende og sjalu mann. Vil HAN være en del av ditt liv, da får han gå med på dine krav!

 

Anonymous poster hash: 39636...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så vondt.

Men sier det samme som de andre..

Er nok mye du ikke har "sett"

Hadde du det VIRKELIG bra med denne mannen?

Trøsteklem... jeg har vært der flere ganger

 

Anonymous poster hash: 80c1f...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så vondt.

Men sier det samme som de andre..

Er nok mye du ikke har "sett"

Hadde du det VIRKELIG bra med denne mannen?

Trøsteklem... jeg har vært der flere ganger

 

Anonymous poster hash: 80c1f...33d

 

Hvordan "har du vært der flere ganger da"?

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vil se at livet ditt blir bedre på sikt. En sjalu og besatt mann er ikke en du bør dele livet med!

 

Anonymous poster hash: 1a492...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff så vondt.

Men sier det samme som de andre..

Er nok mye du ikke har "sett"

Hadde du det VIRKELIG bra med denne mannen?

Trøsteklem... jeg har vært der flere ganger

 

Anonymous poster hash: 80c1f...33d

Hvordan "har du vært der flere ganger da"?

 

Hi

Blitt "dumpet", uten å skjønne noe

Men ser i ettertid at de ikke var noe for meg...

 

Anonymous poster hash: 80c1f...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...