Gå til innhold

Englebarn.


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Jeg har ett barn på jorden og ett i himmelen, er det noen barn som kommer til meg i fremtiden? Når tror du at det skjer? Om det er lettere å se på enn kjæreste.. Da vi er på et barnepratforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ett barn på jorden og ett i himmelen, er det noen barn som kommer til meg i fremtiden? Når tror du at det skjer? Om det er lettere å se på enn kjæreste.. Da vi er på et barnepratforum.

Jeg får opp tre barn totalt. Ei jente og to gutter. 

Jeg sitter litt med følelsen på at det er på tide å gi slipp. Din lille engel er fortsatt med deg <3 Dette ble sterkt. Nå begynte jeg faktisk å gråte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ett barn på jorden og ett i himmelen, er det noen barn som kommer til meg i fremtiden? Når tror du at det skjer? Om det er lettere å se på enn kjæreste.. Da vi er på et barnepratforum.

 

Jeg får opp tre barn totalt. Ei jente og to gutter. 

Jeg sitter litt med følelsen på at det er på tide å gi slipp. Din lille engel er fortsatt med deg <3 Dette ble sterkt. Nå begynte jeg faktisk å gråte.

Tenker på barnet i himmelen, etter jeg fikk oppleve en baby kom til verden. Hadde jeg visst hvordan det er å få barn og ha barn resten av livet, hadde jeg aldri tatt abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...