Gå til innhold

forskjell på guttebaby og jentebaby i magen


nettigull

Anbefalte innlegg

Kjente noen av dere forskjell på jentebaby vs guttebaby i magen.tenker da på hvor aktive de er der inne og om de "svarer" deg når du banker på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare på om det er forskjell på jentebaby eller guttebaby. Men jeg har en gutt fra før og venter en gutt nå.

 

Gutt 2012: Spydde hver eneste dag, i 1 mnd + noen dager, kunne ikke gjøre noe så var sengeliggende. Klarte ikke gå på do en gang, måtte krype meg bortover.

Taklet ikke brus eller godteri, og var ikke godterisyk en plass. Ville bare ha sunne ting, og som brus drakk jeg farris. Dillet på Isbiter.

 

Gutt 2016: Spydde 3 ganger bare, slet litt md kvalme om mårran om jeg ikke hadde spist, + måtte spise små måltider løpet av dagen. Og hadde en del mageknipe på starten. Ellers ville jeg sagt at jeg er veldig oppegående. Og i jula var det mye klemetinspising, frister sjeldent med cola(som er den vanlige brusen jeg liker, men takler ikke så godt nå.) Men jeg er GODTERISYK som bare det. Prøver å holde meg unna på hverdager, men farlig når jeg skal BARE kjøpe middag :) (Er i uke 28 nå)

 

 

Aktivitet, føler jeg det var litt mer liv i 2012 enn 2016, men forsatt tidlig å si :)

Endret av Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det ikke vært noen forskjell på aktivitet. Har en av hver fra før og jente i magen nå. Alltid vært prisgitt med masse aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med jente var det mye roligere inne i magehuset og ble ikke så mye action før på slutten av svangerskapet.

Men nå denne gangen mens jeg venter gutt så er der action dagen lang og jeg kan nesten stille klokken etter når han våkner og vil gi tegn fra seg.

Veldig morsomt å kjenne hvor ulike hver graviditet kan være ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to gutter, var aldri kvalm eller trøtt eller noe plaget.mEneste symptom: uteblitt mensen.

Har jente nå. Kjente ømme pupper, økt matlyst, halsbrann, overoppheting i føtter og kvalme fra en uke før jeg testet positivt. Er 18 uker nå. Veldig trøtt, kvalm, svimmel, halsbrann, ømme pupper, varme røtter, skikkelig dårlig egentlig.

 

Med Guttene mine kjente jeg mye spark. Denne gangen er jeg ikke så langt, men jeg kjenner noe spark. Denne gangen har jeg morkake som ligger foran magen min, så er vanskeligere å kjenne spark Pga det, men på ultralyden var hun utrolig aktiv. :)

 

Anonymous poster hash: 5d5e1...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...