Gå til innhold

Noen som har prøvd Angelsounds her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer?

Tenkte å vente til uke 12 å prøve, men vet at flere finner hjertelyden tidligere enn det.

 

 



Anonymous poster hash: a9e21...e13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte det gjennom min graviditet fordi jeg var veldig redd hele tiden å jeg kommer garantert til å bruke det igjen. Absolutt å anbefale, det gjør nok ikke noe skade om du bruker den en gang eller to i første trimester men jeg vil ikke bruke det i første trimester i verstefall minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap brukte jeg det, fant hjertelyden allerede før uke 8!! Men dette er visst veldig tidlig da... Det var til stor hjem for meg da jeg følte meg mye mer avslappet:) sluttet å bruke den da jeg begynte å kjenne bevegelser rundt uke 15:) kommer til å bruke det denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte lyden i uke 13 sist. Dumt å prøve for tidlig hvis man blir stresset ved negativt resultat.

 

Anonymous poster hash: 19e23...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker min doppler, fant lyden i uke 10 med første barnet og uke 9 med andre barnet. Måtte lete i noen minutter, men det var så verdt det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale Angelsounds doppler. Fant hjertelyden uten problem i uke 11, høres ut som et lite lokomotiv. Føles fantastisk for en over gjennomsnittet bekymret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en brukt angelsounds jumper (eller no sånt) i dag, noen som har prøvd den? Hørte ikke min egen puls engang, bare masse skurring. Hører det skvulper inni magen om den dytter den opp og ned, så den funker jo. Fikk tips om å bruke masse masse olje, hadde kanskje ikke nok på. Satt i ca halvtime uten å finne no. Hørte hos jm i går, så blr jo finne noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en brukt angelsounds jumper (eller no sånt) i dag, noen som har prøvd den? Hørte ikke min egen puls engang, bare masse skurring. Hører det skvulper inni magen om den dytter den opp og ned, så den funker jo. Fikk tips om å bruke masse masse olje, hadde kanskje ikke nok på. Satt i ca halvtime uten å finne no. Hørte hos jm i går, så blr jo finne noe

Hvor langt er du på vei? Siden du henger her inne på 1 trimester er det jo langt under når det anbefales å bruke hjemmedoppler, fordi det kan være vanskelig å finne lyden i første trimester.... Så hadde kanskje bare ventet et par tre uker før jeg hadde tatt frem doppleren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har kjøpt en brukt angelsounds jumper (eller no sånt) i dag, noen som har prøvd den? Hørte ikke min egen puls engang, bare masse skurring. Hører det skvulper inni magen om den dytter den opp og ned, så den funker jo. Fikk tips om å bruke masse masse olje, hadde kanskje ikke nok på. Satt i ca halvtime uten å finne no. Hørte hos jm i går, så blr jo finne noe

Hvor langt er du på vei? Siden du henger her inne på 1 trimester er det jo langt under når det anbefales å bruke hjemmedoppler, fordi det kan være vanskelig å finne lyden i første trimester.... Så hadde kanskje bare ventet et par tre uker før jeg hadde tatt frem doppleren igjen.

Er 16+5, svarte her for det er ingen som svarte på min tråd på 2. tri 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt hjertelyden flere ganger med Angelsounds, og jeg er nå 8+6. Jeg forveksler den helt klart ikke med min egen da babyens puls slår godt over dobbelt så raskt som min egen:) herlig å finne den iallefall❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...