Gå til innhold

Kan noen ta seg tid? Skjønner ikke hva som skjer!!


Honningbien1991

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 24 år gammel jente, som har prøvd å få barn med min kjæreste i 2,5 år nå! 

Begynner å bli ganske lei! Jeg har hatt utrolig mye uregelmessige blødninger de siste årene. Men det siste halve året har mensen min kommet på DAGEN. Alltid på morgenen, den dagen den skal! Det har vært utrolig deilig! 

 

Jeg ble opperert 1 Desember! Tok en lapraskopi med blåfarge for å se om eggledere var tett! Noe de ikke var! De var helt fine. Men det ble konstantert at jeg hadde Endometriose på livmor og på endetarm. Dette ble brent bort! Jeg skulle da ha mensen igjen den 23 desember, altså lille juleaften. Jeg tenkte at den kom til å bli forsinket eller noe, i og med at de har "surra" nedi systemet mitt! Men nei. Mensen kom! Som vanlig! =) 

 

Her er problemet mitt! Det er i dag 1 Februar. Og jeg har ikke fått mensen ennå. Jeg skulle hatt mensen 23-24 januar! Litt over en uke siden nå! Jeg har ikke hatt NOE som helst blod. Men har merket at før mensen min skulle komme, hadde jeg ekstremt mye utflod. Jeg måtte konstant gå å tørke meg, fordi det var så vått! Nesten som å tisse på seg! Helt vannete utflod! Jeg hadde også mensen smerter. Har litt i ny og ne nå, men ikke som før. Og jeg pleier ALLTID å ha sinnsykt ømme pupper ved mensen, og det kommer som regel en uke før! Jeg har ikke hatt det i det hele tatt! Så jeg sitter her som et stort spørsmålstegn? 

 

Jeg trodde at siden de har brent vekk det endometriose vevet, ville alt være på stell! Men ingen mensen i sikte? 

 

Og hvis jeg skulle vært gravid, så har jeg lest rundt at folk kan teste sent positivt, men at de har ømme pupper, brunlig utflod, etc.. Jeg har ingenting, utenom litt mens smerter! 

 

HVA SKJER? Har noen opplevd dette, eller har noe mening om hva som skjer? Venter litt med å oppsøke gyn, i og med at jeg skal dit i slutten av mnd. 

 

PLEACE HELP!  Hilsen en usikker jente med mye håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...