Gå til innhold

Usikker etter trekant


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten hadde med en kompis av han i senga etter en fuktig kveld på byn, jeg var så å si edru men de hadde drukket endel men var ikke drita. Dette var 9.oktober , kondom å slikt glemte vi selvfølgelig.. kompisen var ikke mye inni meg å fikk  den aldri helt opp å kom aldri inni meg å han kom aldri/fikk aldri orgasme/utløsning den natta. Han trakk seg unna så jeg og typen fortsatte alene. Typen kom inni meg 3 ganger den natta å morgenen. 

Har alltid hatt uregelmessige sykluser der eggløsningen er veldig sen alltid.

Testet positiv 8 november. Hvis syklusen skulle vært regelmessig hadde eggløsningen vært ca 9 oktober, så når jeg var hos legen å trodde jeg minst var 8-9 uker (i beregningen til 9.oktober) å hun tok utvendig ul så kunne hun kun se en fostersekk, så hun kunne garantere jeg var under 8 uker. Var hos tidlig ul og da kom vi frem til sen eggløsning og at befruktningen skjedde 18-19 Oktober, akkurat da hadde vi samleie, vi har samleie flere ganger om dagen flere ganger i uka. Vært på flere ultralyder (3-4 private) og alle målene stemmer med at befruktingen skulle skjedd den 18-19 oktober å ikke den 9 oktober.

 

 

Såå spørsmålet er da, hva er sannsynligheten det skulle vært kompisen til typen? Er så ufattelig redd å klarer ikke glede meg over graviditeten fordi jeg er redd det er han kompisen å alle legene har målt feil.

 

 



Anonymous poster hash: 3e0fe...266
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg vil tro det er typen din som er far her. Isåfall har du j@&kr@ uflaks.. Etter så mange UL,tester og leger så ville jeg senket skuldrene.. I og med at han ikke fikk den helt opp heller så tviler jeg på at det kom noe særlig "happy juice" fra kompisen.

 

Og-spermen overlever uansett ikke i 9-10 dager. Så hvis du da hadde forsinket EL i tillegg så er det totalt utelukket at det er kompisen. Så jeg ville tatt det med knusende ro om jeg var deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...