Gå til innhold

30+2 og kvalmen er tilbake. Kødder du med meg??!


Hikken

Anbefalte innlegg

Kynnere fra helvete som er der døgnet rundt fra før jeg våkner om morgenen og følger meg hele dagen og kvalme i full vigør igjen. Jeg skal jo liksom elske å være gravid!!! 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det der hørtes trasig ut! Hvis det ikke gir seg, håper jeg du slipper å gå helt til termin. Prøver kroppen å si fra at du trenger mer ro og hvile og mindre jobb og stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der hørtes trasig ut! Hvis det ikke gir seg, håper jeg du slipper å gå helt til termin. Prøver kroppen å si fra at du trenger mer ro og hvile og mindre jobb og stress?

Kan tenkes.. Tok en telefon til føden nå for å høre, og jordmor der sa omtrent det samme som deg (jobber på småbarnsavdeling, for sikkerhets skyld  :babysmokk: ) ;)

Hun skulle ringe tilbake etter å ha snakket med lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe mere svar? Får du litt mer hvile i ukene som kommer?

Hehe, ja.. Så lenge det ikke var noe annet enn kynnerne var det visst innafor ;) Men hun sa jeg burde trappe ned litt på jobbinga, og det gjør jeg fra og med mandag. Gikk ut fra legekontoret i dag med 60% sykemlding for de neste tre ukene, så satser jeg på at det hjelper å ta det litt mer piano ;)

Nå har jeg gått med noe som føles som en eneste kynner siden lørdag, så det skal bli digg å få ned pulsen litt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sånn har jeg vært også. Kvalm, spyr og ekstremt trøtt de siste 2 mnd.. Heldigvis er jeg 40 uker nå 😴✌🏻️

 

Anonymous poster hash: c1598...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...