Gå til innhold

Hvorfor kommer det automatisk opp en følger når jeg publiseres et anonymt innlegg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at mange andre anonyme tråder har null følge, men de jeg poster får automatisk en følger. Når jeg velger å følge også, så blir det to.

 

Anonymous poster hash: 89a3b...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet rett og slett ikke, men det er helt likt når jeg publiserer innlegg anonymt.

Skal høre om forumansvarlig har en forklaring på det :)

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Jeg har ikke noen ordentlig forklaring, gitt! Men jeg TROR at du selv er følger siden du har laget tråden, men at du da på en måte følger den anonymt, så når du som bruker velger å følge den samme tråden blir det to. Litt som at du kan "like" ditt eget innlegg som bruker selv om det er du som har postet anonymt.

 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen ordentlig forklaring, gitt! Men jeg TROR at du selv er følger siden du har laget tråden, men at du da på en måte følger den anonymt, så når du som bruker velger å følge den samme tråden blir det to. Litt som at du kan "like" ditt eget innlegg som bruker selv om det er du som har postet anonymt.

 

Hanne Mari

Det kan jo ikke stemme, for hvis det er en selv som følger tråden så burde man jo få varsel da?

 

Anonymous poster hash: 5c0e7...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke noen ordentlig forklaring, gitt! Men jeg TROR at du selv er følger siden du har laget tråden, men at du da på en måte følger den anonymt, så når du som bruker velger å følge den samme tråden blir det to. Litt som at du kan "like" ditt eget innlegg som bruker selv om det er du som har postet anonymt.

 

Hanne Mari

Det kan jo ikke stemme, for hvis det er en selv som følger tråden så burde man jo få varsel da?

 

Anonymous poster hash: 5c0e7...9db

Du får ikke varsel om du følger som anonym, du får bare varsler når du følger med din egen bruker. At anonymbrukeren følger sine tråder automatisk går på innstillingene den har, på samme måte som du kan endre dine instillinger angående hvilke varsler du får.

 

JW, brukermoderator

 

 

 

Anonymous poster hash: 82390...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikke noen ordentlig forklaring, gitt! Men jeg TROR at du selv er følger siden du har laget tråden, men at du da på en måte følger den anonymt, så når du som bruker velger å følge den samme tråden blir det to. Litt som at du kan "like" ditt eget innlegg som bruker selv om det er du som har postet anonymt.

Hanne Mari

Det kan jo ikke stemme, for hvis det er en selv som følger tråden så burde man jo få varsel da?Anonymous poster hash: 5c0e7...9db
Du får ikke varsel om du følger som anonym, du får bare varsler når du følger med din egen bruker. At anonymbrukeren følger sine tråder automatisk går på innstillingene den har, på samme måte som du kan endre dine instillinger angående hvilke varsler du får.

JW, brukermoderator

Anonymous poster hash: 82390...397

Jeg får kun varsel om jeg fysisk velger å følge og motta varsel. Selv på de trådene jeg oppretter og følger anonymt.

De jeg oppretter uten også å velge å følge og motta varsel på skjer det ingen ting med. Har ingen oversikt over de noen plass, i hvertfall som jeg klarer å finne ut av.

 

Men nå har jeg hvertfall fått svar på at det ikke er det store mysteriumet :)

 

Anonymous poster hash: 89a3b...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jigglewiggle

 

 

Jeg har ikke noen ordentlig forklaring, gitt! Men jeg TROR at du selv er følger siden du har laget tråden, men at du da på en måte følger den anonymt, så når du som bruker velger å følge den samme tråden blir det to. Litt som at du kan "like" ditt eget innlegg som bruker selv om det er du som har postet anonymt.

 

Hanne Mari

Det kan jo ikke stemme, for hvis det er en selv som følger tråden så burde man jo få varsel da?

 

Anonymous poster hash: 5c0e7...9db

Du får ikke varsel om du følger som anonym, du får bare varsler når du følger med din egen bruker. At anonymbrukeren følger sine tråder automatisk går på innstillingene den har, på samme måte som du kan endre dine instillinger angående hvilke varsler du får.

 

JW, brukermoderator

 

 

 

Anonymous poster hash: 82390...397

 

 

Beklager at denne ble anonym :)

 

JW, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...