Gå til innhold

Termingruppe på facebook


Gullskattene<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er blitt laget enda.. Men nå begynner folk å nå 12 ukers-grensen så den kommer vel snart 😊 jeg for min del kan ikke med å opprette grupper på fb. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller så måtte spør 😂

Bare hørt flere si at det er noen som har hemmelige grupper. Så ikke andre ser du er medlem osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med på ei gruppe på FB! Er enklere å følge med der enn her inne 😊 Men ikke Så god på å opprette jeg helr.. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/groups/836693369786524/

 

Har prøvd å lage ei gruppe på face, henmelig sådan. Usikker på hvordan medlemmer kan legges til når vi ikke har hverandre på vennelista. Trykk på linken over, kommer dere til gruppa og kan ønske dere inn som medl? 😊 Måtte bare prøve her, veldig usikker på hvordan vi gjør det videre med medlemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om noen andre ser at vi blir/er medlem? Vi har ikke fortalt det til alle i familien enda

 

dette er ei hemmelig gruppe, så jeg MENER det ikke skal vises for andre..... men er ikke mer enn 97 % sikker på det da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende pm til meg eller soantre, man må legges til som venn på fb før vi kan invitere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dere må sende en pm her til en av oss andre, med navn dere har på fb, slik at dere kan legges til som venn for at vi skal kunne invitere. Så slettes dere som venn etterpå. Trodde vi hadde forklart dette lengere opp her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kan noen legge meg til i Facebook gruppen?:) sendt pm til deg mamma til lillingen men ikke fått svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge meg til i Facebook gruppen?:) sendt pm til deg mamma til lillingen men ikke fått svar

Kan sende en PM til en av oss andre, så blir det nok ordnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...