Gå til innhold

Så var 2016 her - vårt 3. år som prøvere.


Åse❣

Anbefalte innlegg

Nå har vi sett og ser fortsatt folk få både nr en og to. I sommer mistet vi etter å ha holdt på spiren i 6 uker. Jeg har fått beskjed om at jeg er tett på begge sider, for så en mnd senere at jeg er helt åpen. I år blir jeg 30 og hadde egentlig satt stopp med prøving da, mn synes det er så vanskelig - tenk om vi er like ved... Vi ønsker oss så inderlig en til. Vi har innfunnet oss med at vi tenker mye på det, og stresser ikke lenger.

 

Er det noen som ser noe bebis på oss, ser dere noe kjønn? Er født 021186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murringer i magen, øm i korsrygg og ømme bryster - frykter uiv, men øyner et pittelite håp? Noen som ser noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Føler en datter på deg, jeg! Men litt usikker på når.

Er iløpet av dette året tror jeg.

 

Lykke til ❤️

 

Anonymous poster hash: 3cf03...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere og tusen takk for at dere tok dere tid til å se på meg 😊 Er på dag 15 i ny pp nå så blir spennende å se om det er noe. Hadde el i helgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Ingen som spår?

Før jeg åpnet tråden din, fikk jeg lyst å spørre om du er gravid :)

Ingen spire denne pp 😔😖 fikk forsamtale på riksen i april så vi krysser det som krysses kan for at vi får det til før ivf. Blir bidronningele, naturlig progresteron og mye avslapning frem til ivf 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ingen som spår?

Før jeg åpnet tråden din, fikk jeg lyst å spørre om du er gravid :)

Ingen spire denne pp fikk forsamtale på riksen i april så vi krysser det som krysses kan for at vi får det til før ivf. Blir bidronningele, naturlig progresteron og mye avslapning frem til ivf

 

Lykke til! Jeg har en god følelse på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser deg gravid om sommeren. Så det kommer nok ei lita jente I magen din I 2016.

Takk for at du så ❤️ Du forsøkte for et par år siden også og da klarte du ikke se noe graviditet 😊 Har vært et par ekstremt tøffe år og med dine ord i bakhodet søkte jeg til slutt hjelp hos en dame som hjalp meg ut av det værste tankekjøret. Nå ligger alt mer til rette og hodet er mye mer der det bør være. Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. for et par år siden var jeg gravid. . Sikkert derfor jeg ikke fikk inn noe 😉 jeg slutta helt å spå da jeg var gravid. Mistet evnene. Men de er tilbake nå 👍 men du mener altså at mitt svar Ga deg en slags oppvåkning? 😁 så bra! Det er viktig å ta tak I ting I livet sitt 💜 godt du har det bedre 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. for et par år siden var jeg gravid. . Sikkert derfor jeg ikke fikk inn noe 😉 jeg slutta helt å spå da jeg var gravid. Mistet evnene. Men de er tilbake nå 👍 men du mener altså at mitt svar Ga deg en slags oppvåkning? 😁 så bra! Det er viktig å ta tak I ting I livet sitt 💜 godt du har det bedre 💜

Det er nok mulig det er mer enn to år siden når jeg tenker etter 😊 du satt igang noen tanker jeg har tatt med meg i vanskelige stunder. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tilbakemelding til dere fine 😍 jeg er gravid 😍 Håper virkelig den sitter denne gangen og at vi går hele veien! Sist endte vi med sa veldig tidlig... Åh klarer liksom ikke noe annet enn å smile nå 💜

Endret av Åse❣
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ser ut til at vi mister spiren våres igjen 😔 Akkurat nå hater jeg dette her. Hvorfor må det gå bra for så å gå dårlig igjen, hadde vært så mye bedre om den testen bare ikke ble positiv til å begynne med 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese at dere har mistet igjen ❤️ En god klem til dere

 

Anonymous poster hash: 17c64...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese at dere har mistet igjen ❤️ En god klem til dere

 

Anonymous poster hash: 17c64...fa6

Ingen blødning enda, mn symptomene er nesten borte og testen var utrolig svak i går. Venter på svar på blodprøve fra legen. Mn føler meg ikke like gravid lenger. Er fortsatt et pittelite håp...

 

Takk for klemmen den trengte jeg ❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra og at spiren er der❤️

Klem❤️❤️

Hcg var på 8 og vi mistet igjen. Grunnet historikken vår er legene og vi redde for svangerskap utenfor livmor så nå venter vi på ivf 😊 Takk for fine tanker. ❤️ Går bedre med oss nå enn sist vi mistet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det går bra og at spiren er der❤

Klem❤❤

Hcg var på 8 og vi mistet igjen. Grunnet historikken vår er legene og vi redde for svangerskap utenfor livmor så nå venter vi på ivf Takk for fine tanker. ❤ Går bedre med oss nå enn sist vi mistet.

 

Uff uff :( det var trist å høre <3 <3  krysser finger og ber for dere <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Håper dere som har sett fortsatt har en god følelse på oss, er så spent på om dette ivf forsøket blir vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da starer vi juni med ett perfekt blasto i magen ❤️ Håper det går veien nå 😊

Endret av Åse❣
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...