Gå til innhold

Åpning av cervix grunnet bakterier, med påfølgende senabort. Erfaringer?


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Vi mistet vår lille gutt i uke 18, da livmorhalsen plutselig åpnet seg. Dette merket jeg ved at slimproppen gikk. Ved gyn. undersøkelse hadde jeg 4 cm åpning med bulende vannpose. Jeg fødte dagen etter. Hadde dere rier før cervix åpnet seg? Jeg mistenker nemlig at livmorhalsen min var svekket, og at dette var årsak til senaborten. Jeg hadde ingen rier før noen timer før jeg fødte. Jeg fødte min førstefødte i uke 36 etter strengt sengeleie, fra uke 22, på OBS-posten ved Ullevål grunnet for kort livmorhals. Etter den gang har jeg blitt konisert også. Gyn sa på kontroll 3 mnd etter senaborten at jeg hadde bakterier, men hvordan arter åpningen av cervix seg da? Vil den ved tilfelle av bakterieinfeksjon også åpne seg uten rier? Jeg blir glad for alle svar 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd helt det samme som deg, men det ligner.. Mistet i mai, da var jeg nesten 16 uker på vei. Startet med at vannet gikk, nesten et døgn etterpå startet riene og jenta vår kom til verden noen timer etter det igjen. Dette var min 5. graviditet, 2 fullgåtte svangerskap uten noe komplikasjoner og 2 SA som startet med blødninger. Hos meg har de ikke funnet noen årsak til at det skjedde, jenta vår var helt perfekt og jeg hadde ingen infeksjoner e.l.

 

Har ikke noen svar på spørsmålene dine da... Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de ikke kan finne ut av hvorfor dette skjer. Noen svar må det jo være. Klem 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...