Gå til innhold

Så sliten, orker ingenting..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 34 og er så ufattelig sliten. Har jernmangel, men tar jern. Ellers er blodtrykket mitt fint. Jeg er så sliten, orker ingenting. Er sykmeldt. Alt jeg gjør er å lage meg mat. Orker ingenting annet. Ligger bare på sofaen dagen lang. Er så sliten og trøtt, men klarer heller ikke sove. Sover bare ett par timer hver natt, ligger våken i senga men klarer bare ikke sove, klarer ikke sove på dagen heller. Har alltid sovet godt da jeg ikke har vært gravid. Men siden jeg ble gravid har jeg ikke sovet en eneste natt igjennom.  

 

Er det vanlig å være så sliten i tredje trimester? Er dere det? Noen som har vært det før, men så går det over på slutten? Lest i noen tråder at de får masse energi de siste ukene?! 



Anonymous poster hash: e6a01...712
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde store søvnproblemer i forrige svangerskap, ble sykemeldt for det i kombinasjon med bekkenløsning. Hadde da naturlig nok ingen energi de sidte 2-3 mnd, bare det å dusje var et ork. Man blir veldig påvirket av for lite søvn! Og noen er jo "rugere" og er bare sånn når de er gravid.

 

Anonymous poster hash: ea552...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har slitt veldig med søvn gjennom hele svangerskapet. Har prøvd å ha hviler på dagen, legge meg tidlig, bli skikkelig sliten på dagen, legge meg sent - ALT egentlig, og allikevel ender eg opp med å bruke MINST to-tre timer til å sovne, og eg våkner alltid opp engang for å gå på do, og etter det en time til for å sovne inn. Da eg fortsatt jobbet utgjorde jo dette så å si null søvn på meg. Nå når eg er i perm og 40uker på vei har en skikkelig utmattelse slått over meg, orker ingenting heller og det er gubben som styrer på med det meste her... tar det hele som et tegn på at kroppen er sliten og bare veldig, veldig klar til å bli ferdig å bake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...