Gå til innhold

Når barnet ikke orker å stå opp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i permisjon med baby og har muligheten til å ha eldste hjemme innimellom :) dere andre som har muligheten, lar dere bare bhgbarnet sove når barnet ikke vil stå opp? Eller røsker dere opp barna opp av senga :P ?

 

Normalt sett vil han gjerne stå opp om morgenen, men ikke idag. Kjenner jeg bare vil la ham sove så mye han vil, selvom det blir "sent".. (Altså, sove til lengre enn ti synes jeg er drøyt da :P ). Deilig for meg å slippe og levere i bhg og :o

 

Anonymous poster hash: b5329...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde latt han sove, alle trenger en dag eller to med ekstra søvn av og til :)

 

Anonymous poster hash: 3f447...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mitt barn, så hadde det vært et klart tegn på at han var syk, så da hadde han blitt hjemme ja. :P



Anonymous poster hash: e02ad...90c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 barn, og aldri noen gang opplevd at de har sovet lenger enn klokken 7 så lenge de var i barnehagealder, så hadde de sovet til 10 hadde jeg blitt skikkelig engstelig for hva som feilte dem.....

 

Nå som eldste er 14 hender det han sover til åtte-halv ni i helgene når han har vært lenge oppe på kvelden, men i hverdagen sitter han i stua og venter på meg når jeg står opp klokka sju.

 

Men når jeg har vært i permisjon med yngre søsken har barnehagebarna hatt i snitt en fridag i uken og aldri blitt levert før 9 i barnehagen, stresser ikke når man har permisjon ;)



Anonymous poster hash: f4304...e5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har 4 barn, og aldri noen gang opplevd at de har sovet lenger enn klokken 7 så lenge de var i barnehagealder, så hadde de sovet til 10 hadde jeg blitt skikkelig engstelig for hva som feilte dem.....

 

Nå som eldste er 14 hender det han sover til åtte-halv ni i helgene når han har vært lenge oppe på kvelden, men i hverdagen sitter han i stua og venter på meg når jeg står opp klokka sju.

 

Men når jeg har vært i permisjon med yngre søsken har barnehagebarna hatt i snitt en fridag i uken og aldri blitt levert før 9 i barnehagen, stresser ikke når man har permisjon ;)

 

Anonymous poster hash: f4304...e5a

 

Fire unger selv, og her kunne de fint ligge til 10 og 11 om de var slitne nok :) Og den dagen noen sitter frivillig i stua kl 07.00, ja da er de sjuke her i huset :D

 

Nå er de tre eldste store og gjør som de vil, mens minstemann kan fint ligge i sengen sammen med meg til kl 10.00 i helgene. Eller i hverdagen så er han avlevert barnehagen innen kl 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njååå, ja la ham sove kjære deg:) Så lenge han ikke ligger og drar seg hver eneste dag så er det jo bare deilig med en dag man får sove så lenge man vil. Kose dere masse hjemme :)



Anonymous poster hash: 28ff9...bf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hjemmefra og barnehagebarna mine får alltid sove til de våkner.😊

 

Anonymous poster hash: ec7af...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i permisjon eller har kveldsvakter/turnusfri e.l trenger man da ikke vekke barnehagebarn. Da kan de sove til de våkner selv.

Har riktignok aldri vært en problemstilling hos oss med to a-mennesker. Nå er begge skolebarn, de må vekkes på hverdagene 6.30, men i helgene spretter de opp før 7.

 

Anonymous poster hash: e8b7e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover enda! Må vel vekke snart ellers blir det vel ikke kvelden før kl 21 i kveld ;)

 

Anonymous poster hash: b5329...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...