GÃ¥ til innhold

Navn til lillebror 😊 ?


2 snart 3 gull <3

Anbefalte innlegg

Huff at navn til lillebror skulle vise seg å være så vanskelig ! Når vi fikk jentene bestemte vi oss fort da det kun var et par navn som var aktuelle, men med gutt hadde vi lange lister. Når det først viste seg en lillebror så tenkte man at dette blir lett..men nei. Plutselig ble alle navnene greie men ikke forelskelse ved første gang man sa det slik som med jentene :P

Vi liker bibelske navn, lette å uttale internasjonalt, sjeldene, at de klinger fint men allikevell har litt tyngde og mandighet om man kan si det :P

 

Trenger forslag vi ikke har tenkt på :) *føler seg håpefull*

Navnene vi nå har hengt oss mest opp i er :

Abel

Aron

Josef

 

Jeg elsker navnet Isaiah og det hadde blitt det om ikke mannen var noe skeptisk.

 

Vi har og vurdert :

Levi

Emmanuel

Jeremia (h)

Jona(h)

Jakob

Caleb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aron er såååå nydelig☺

Ja synes vi begge to og :) Men mangler følelsen av at det er riktig navn til han lille. Det som er så vanskelig denne gangen..har mange navn ovenfor vi tenker : åå det er jo så fint...men. Også henger men igjen ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff at navn til lillebror skulle vise seg å være så vanskelig ! Når vi fikk jentene bestemte vi oss fort da det kun var et par navn som var aktuelle, men med gutt hadde vi lange lister. Når det først viste seg en lillebror så tenkte man at dette blir lett..men nei. Plutselig ble alle navnene greie men ikke forelskelse ved første gang man sa det slik som med jentene :P

Vi liker bibelske navn, lette å uttale internasjonalt, sjeldene, at de klinger fint men allikevell har litt tyngde og mandighet om man kan si det :P

Trenger forslag vi ikke har tenkt på :) *føler seg håpefull*

Navnene vi nå har hengt oss mest opp i er :

Abel

Aron

Josef

Jeg elsker navnet Isaiah og det hadde blitt det om ikke mannen var noe skeptisk.

Vi har og vurdert :

Levi

Emmanuel

Jeremia (h)

Jona(h)

Jakob

Caleb

Jeg liker Jonah og Jakob, men Jakob er jo ikke akkurat så sjeldent da. Hva med Matheus, Samuel eller Jonathan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah er sååååå fint :) 

 

Samuel

Eliah

Emanuel

Hannes

Adam

Sakarias

Joshua

Simon/Simeon

Silas

Gabriel

Julian

Mikael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah og Jacob er veldig fine :)

 

ellers liker jeg godt :

 

Andreas

Silas

Jonas

Mathias

Thomas

Benjamin

Noah

Johannes

Rafael

philip

Sakarias

titus

Tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonah er sååååå fint :) 

 

Samuel

Eliah

Emanuel

Hannes

Adam

Sakarias

Joshua

Simon/Simeon

Silas

Gabriel

Julian

Mikael

Tusen takk for forslag :D mange av de hadde vært på lista om det ikke hadde vært for at de er brukt i nær vennekrets/familie :) ikke lett det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff at navn til lillebror skulle vise seg å være så vanskelig ! Når vi fikk jentene bestemte vi oss fort da det kun var et par navn som var aktuelle, men med gutt hadde vi lange lister. Når det først viste seg en lillebror så tenkte man at dette blir lett..men nei. Plutselig ble alle navnene greie men ikke forelskelse ved første gang man sa det slik som med jentene :P

Vi liker bibelske navn, lette å uttale internasjonalt, sjeldene, at de klinger fint men allikevell har litt tyngde og mandighet om man kan si det :P

Trenger forslag vi ikke har tenkt på :) *føler seg håpefull*

Navnene vi nå har hengt oss mest opp i er :

Abel

Aron

Josef

Jeg elsker navnet Isaiah og det hadde blitt det om ikke mannen var noe skeptisk.

Vi har og vurdert :

Levi

Emmanuel

Jeremia (h)

Jona(h)

Jakob

Caleb

Jeg liker Jonah og Jakob, men Jakob er jo ikke akkurat så sjeldent da. Hva med Matheus, Samuel eller Jonathan?

Nei vi tenker og det om Jakob, litt for mye brukt . Matheus og Jonathan er brukt i vennekrets men Samuel har vi tenkt på / tenker enda litt på:) Takk for forslag :D !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah og Jacob er veldig fine :)

 

ellers liker jeg godt :

 

Andreas

Silas

Jonas

Mathias

Thomas

Benjamin

Noah

Johannes

Rafael

philip

Sakarias

titus

Tobias

Tusen takk for forslag :D ! Noah synes jeg er utrolig fint men altfor mye brukt nå for tiden :) Synes og Tobias er fint :) Alle de andre utenom Titus, Rafael og Sakarias er "brukt opp" i vennekrets og familie :) Noe som gjør navnevalg veldig vanskelig, kjempe mange fine navn men de føles på en måte tatt.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah eller Levi.

Vakre navn!

 

Jeg synes Aron er i Leon/Ronny/Raymond sjanger. Harry bøllenavn

 

Anonymous poster hash: 9fa32...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Adam? det er jo et vakkert navn som er altfor lite brukt synes jeg. Jeg selv er helt forelsket i det navnet. Synd man er 2 om å bestemme, hehe?



Anonymous poster hash: 2295e...c4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Adam? det er jo et vakkert navn som er altfor lite brukt synes jeg. Jeg selv er helt forelsket i det navnet. Synd man er 2 om å bestemme, hehe? Anonymous poster hash: 2295e...c4b

Ja Adam er utrolig flott ! Sant :P hehe, denne gangen skulle jeg gjerne ønske at Isaiah slo igjennom like mye som jeg ønsker hos mannen :P Jeg er helt forelsket i det navnet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enok! Det er kult!

Eller Elia, Mika eller Josva?Anonymous poster hash: 064b4...4f2

Lik smak :D ! Enok er kjempe kult og har vært oppe til vurdering, mannen er ikke like begeistret som jeg :(;)

Elia ( Elijah) synes vi begge er kjempefint men har et tantebarn som heter Elias.

Josva er enda til vurdering, vi liker det godt begge to.

Mika heter sønn til et vennepar men det er nyydelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levi og Jonah er veldig fint! Jeg ville gjerne kalle lillebror her for Levi, men fikk ikke mannen med på det. Litt synd, For det er et superfint navn!

 

Samuel

Noah

Markus

Johannes

Filip

Lukas

Matheus

Jonas

Isak

Nicolas

 

 

Anonymous poster hash: e959d...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 mÃ¥ned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...