Gå til innhold

Føler meg ikke gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere i samme båt?

 

Jeg er 15 uker på vei, og siden jeg var 9-10 uker har formen vært på topp. Siden jeg har litt ekstra rundt magen fra før, så ser man heller ikke noe babymage som vokser. Ikke kjenner jeg noe på magen heller. Jeg kunne kjenne det når livmoren kom over skambeinet, men nå kjenner jeg bare en liten hard vegg nederst i magen som jeg kanskje tror er babyhulen.

Legen ville heller ikke høre etter hjertelyd under første kontroll (i uke 12), men siden vi var på ul samme uke så fikk vi jo se knøtte.

 

Akkurat nå kan jeg forstå de som går lenge gravid uten å skjønne det! Pga en stressa hverdag for tiden, så glemmer jeg faktisk av at jeg er gravid.. Kommer liksom på det av og til når jeg sitter i ro.

 

Har begynt å kjenne noe på innsiden, helt nederst i magen, men jeg er så usikker lå om det er baby eller tarmer😂😂 Det er kjempesvakt, som bare noe blafrer eller streifer meg lett, men jeg får vel sikkert noe skikkelige spark om noen uker håper jeg.

 

Noen flere som opplever det sammme? Jeg bare gleder meg til stor mage og mange spark!

 

Anonymous poster hash: 9c964...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opplevde det både med førstemann og opplever det nå. Et tips som fungerte veldig for meg er Angelsounds doppler, den er utrolig god å ta frem de gangene jeg ikke føler meg gravid.



Anonymous poster hash: b94cc...204
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...