Gå til innhold

tvillingar i magen og sjukemelding


Syngensang

Anbefalte innlegg

Når vart de sjukemelde? Eg er i veke 19 og lege og jordmor seier eg ikkje kan rekne med å jobbe så veldig mange veker til. Er veldig plaga med rygg, men ellers i fin form. Er lærar og føler jobben ikkje er vanskeleg, men mogleg det fort blir tungt no framover. Korleis har dette vore for dykk? Eg har små barn heime frå før, så det er klart eg blir sliten iblandt, men er det farlege for barna i magen?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg fikk høre at det ikke er noe regel om at du skal bli sykemeldt til et gitt tidspunkt selvom man er gravid med tvillinger, men terskelen er mye lavere.

Jeg er i uke 20 nå og er 50% sykemeldt.

 

Vet ikke, men jeg tenker i utgangspunktet at om du føler du orker så er det jo ikke farlig for barna. Men det er krevende å være gravid med tvillinger og det er krevende når man kommer hjem med tvillinger, så det er greit å få tid til å samle krefter og. Ikke bare være på null så man akkurat "overlever" ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar! Har funne ut at eg skal få litt sjukemelding no, blir for lenge med 6 timer undervisning i strekk. Har faktisk følt meg mykje betre etter at vi fann ut at det var tvillingar og eg har teke det litt meir med ro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...