Gå til innhold

To "eldre" gravide fra Vestfold ønsker å starte en fb gruppe/kafetreff!:)


Mille❤

Anbefalte innlegg

Hei:) Vi er to gravide på 39 og 40 år, som lurer på om det er flere "eldre" her inne på BIM? Kanskje vi kunne startet en facebook gruppe, eller møttes på kafe?

Håper å høre fra dere!

Vi bor i Vestfold.

Hilsen Mille❤ og Hulderpusen

Endret av Mille❤
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:) Vi er to gravide på 39 og 40 år, som lurer på om det er flere "eldre" her inne på BIM? Kanskje vi kunne startet en facebook gruppe, eller møttes på kafe?

Håper å høre fra dere!

Vi bor i Vestfold.

Hilsen Mille❤ og Hulderpusen

Jeg er 41 år og antageligvis gravid..er bare 11 dpo og har fått positive BT tester siste dagene.Jeg er gjerne meg på en lukket fb gruppe ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

Vet ikke om noen leser på denne Vestfoldtråden men jeg blir gjerne medpå Facebookgruppen . Litt "eldre" selv. Tidlig i graviditet, men 42 og gravid:)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er det flere slike fb-grupper, eller er dette den som heter "Vi som er prøver/gravide/fått barn 40++"

?

:)

 

Anonymous poster hash: 1d0de...5e2

Lenke til kommentar

Er det flere slike fb-grupper, eller er dette den som heter "Vi som er prøver/gravide/fått barn 40++"

?

:)

 

Anonymous poster hash: 1d0de...5e2

 

Det er ikke den samme ;-) 

Les bloggen "Gravid over 45" eller "ivfetter40.blogg.no" ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg bor ikke i Vestfold, men er villig til å kjøre litt :-) . Føler meg litt ensom her jeg sitter snart 40 år og 25 uker gravid. Jeg ble i tillegg helt alene i uke 16 da mannen min fant ut at han ikke ville bli far som 45 åring. Savner noen å dele tankene med. Dette var ikke planlagt og har ingen venner som er der i livet nå. Godt å komme inn på denne siden og se at her er det flere :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...