Gå til innhold

Mai 2016 ❤


Oh baby

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en egen tråd for mai 2016 inne på 1 trimester. Jeg syns dette har vært veldig koselig, og vil vi fortsetter også i 2.trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13+4 i dag, og jeg synes tiden går så sent! 15 uker er min viktigste milepæl, da er jeg forbi der jeg mistet sist. UL igjen neste mandag, hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 uker til, så er du halvveis!!! Tenk på det :)

 

Oi, helt sant! Etter å ha passet vellykket UL i uke 11, har tiden gått så fort.

 

Skal til jordmor 11.11, og venter på innkalling til OUL! Regner jo med å få den før jul. Nå har kvalmen gitt seg, og jeg har fått tilbake litt av energien, så nå begynner det å gå bedre. Magen er synlig (selv om noe av det er bilring, haha), men det blir liksom litt mer virkelig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går fort, selv om det ikke virker sånn hver dag! Det rare er at jeg av og til glemmer at jeg er gravid... dette er selvsagt imellom sovingen på dagtid, kvalmen og spyingen! Glemte det senest idag. Var på harryhandel og tenkte ikke over det hele turen! Har ikke fått noe særlig mage enda. Den kom faktisk tidligere med nr 2 og 3! Har OUL 1 desember! Gleder og gruer meg på en gang! :) vil ikke de skal sette meg tilbake og bomme på termin enda en gang! (Er lei av å miste så mage uker permisjon hver gang!)

Endret av Oh baby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

13+3 i dag :)

Ganske nært vi da :) Hvordan er formen din? :)

Ser jeg regnet litt feil. I dag er jeg 13+3 (13+2) i går😊

Formen min er ganske fin😊 Ferdig med oppkast, men er mye sliten og begynner å plages litt med korsryggen. Har også mye murringer og press i livmoren. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+2 og har endelig surret meg inn på 2. Trimester gruppen! Har nedtelling til ultralyd 12. Nov (håper på å se hvilket kjønn det er), for å se at alt fortsatt ser bra ut! Ellers er formen heldigvis bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0 i dag og skal på tidlig ultralyd i morgen. Tenkte jeg skulle greie å vente til oul, men den gang ei🙈 Gleder meg til første møtet med knøttet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker i dag :duskedame: 170 dager igjen ifølge app'n, og snart 40% "ferdig"

:gravid: Magen er godt synlig nå, så nå har jeg vært å hamstra mamalicious kjoler (bestseller.no) på nettet til jul. Er så mye fint (og billig!)

 

Venter på innkaling til oul. Noen som har fått innkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker i dag :duskedame: 170 dager igjen ifølge app'n, og snart 40% "ferdig"

:gravid: Magen er godt synlig nå, så nå har jeg vært å hamstra mamalicious kjoler (bestseller.no) på nettet til jul. Er så mye fint (og billig!)

 

Venter på innkaling til oul. Noen som har fått innkalling?

Ja, jeg har allerede vært på to ul (hadde ma i januar), så jeg fikk innkallingen sist jeg var der. Skal 30.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+0 og venter på innkalling til OUL :) Legen min hadde glemt å sende den, men jeg får heldigvis UL hos gynekologen min også i tillegg til OUL som jeg skal ha på sykehuset. Er spent på om de kan se kjønn til mandag :) :) Utålmodig etter å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+ 5 her. Var på første time hod jordmor i dag, og det var så godt å få snakket med henne og få høre hjertelyden <3 Venter på innkalling til OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...