Gå til innhold

Hvor ofte sjekker dere egentlig AB?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg regner jo med at det ikke er så veldig ofte, men hvor mange ganger har dere sjekket for eksempel siste uke eller siste månde?



Anonymous poster hash: 36772...a43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det varierer veldig fra uke til uke eller måned til måned. Noen perioder er det lite grove regelbrudd, mens andre ganger kan det skje flere ganger på en dag. Noen statistikk på dette kommer vi ikke til å publisere her.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det varierer veldig fra uke til uke eller måned til måned. Noen perioder er det lite grove regelbrudd, mens andre ganger kan det skje flere ganger på en dag. Noen statistikk på dette kommer vi ikke til å publisere her.

 

Kira

Hvorfor er det hemmelig? Det får meg bare til å regne med at dere enten ikke har kontroll på hvor mye det gjøres i det heletatt eller at det blir gjort så ofte at dere forventer massiv kritikk hvis det kommer frem.

 

Anonymous poster hash: 36772...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!Det varierer veldig fra uke til uke eller måned til måned. Noen perioder er det lite grove regelbrudd, mens andre ganger kan det skje flere ganger på en dag. Noen statistikk på dette kommer vi ikke til å publisere her.Kira

Hvorfor er det hemmelig? Det får meg bare til å regne med at dere enten ikke har kontroll på hvor mye det gjøres i det heletatt eller at det blir gjort så ofte at dere forventer massiv kritikk hvis det kommer frem. Anonymous poster hash: 36772...a43

De fleste bedrifter har informasjon, statistikk, resultater og lignenden som kun er ment til internt bruk, det samme gjelder Egmont. Du kan spekulere så mye du vil, men vi kommer ikke til å publisere det her.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei!Det varierer veldig fra uke til uke eller måned til måned. Noen perioder er det lite grove regelbrudd, mens andre ganger kan det skje flere ganger på en dag. Noen statistikk på dette kommer vi ikke til å publisere her.Kira

Hvorfor er det hemmelig? Det får meg bare til å regne med at dere enten ikke har kontroll på hvor mye det gjøres i det heletatt eller at det blir gjort så ofte at dere forventer massiv kritikk hvis det kommer frem. Anonymous poster hash: 36772...a43

De fleste bedrifter har informasjon, statistikk, resultater og lignenden som kun er ment til internt bruk, det samme gjelder Egmont. Du kan spekulere så mye du vil, men vi kommer ikke til å publisere det her.

 

Kira

 

Da får vi sette det inn under kategorien "ris" at dere etter min mening er alt for lite åpne om måten dere modererer sidene på.

 

Anonymous poster hash: 36772...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger du å vite det? Hvor mange regelbrudd det er på sidene har du strengt tatt ikke noe med!

 

Anonymous poster hash: 8d26f...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Det har vi ingen kvote på og fører heller ikke statistikk. Hver har en viss oversikt over seg selv, og noen ganger kan det gå flere uker, mens andre ganger er det mer intens pågang av regelbrudd, og det vil være nødvendig å sjekke mange ganger. Å publisere en nøyaktig oversikt her ser jeg ikke helt hva noen skal bruke til. Som Kira sier, det er ment til intern bruk, og det er viktig at jeg, Kira og moderatorene har oversikten selv.

 

Men jeg kan jo si at jeg selv som forumansvarlig ikke har sjekket ab på to uker for eksempel. Så det varierer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et spm da, hva anser dere som grove regelbrudd hvor dere må sjekke AB? Jeg er enig med anonym over her... Man lurer jo på om man blir sjekket opp støtt og stadig uten god nok grunn.



Anonymous poster hash: 5f277...a62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

 

jeg har et spm da, hva anser dere som grove regelbrudd hvor dere må sjekke AB? Jeg er enig med anonym over her... Man lurer jo på om man blir sjekket opp støtt og stadig uten god nok grunn.

 

Anonymous poster hash: 5f277...a62

 

 

Eksepmler på grove regelbrudd: Hets, grove personangrep med trusler, det å henge ut enkeltpersoner og lignende. Og spam, så folk kan bli utestengt. AB kan også bli sjekket om noen for eksempel truer med å begå eller diskuterer at de driver med kriminell virksomhet. 

 

Det har ingen konsekvens for andre enn de som begår regelbrudd i den grad som nevnt over at muligheten for å bli sjekket finnes. Den eneste grunnen til at det gjøres er for å kunne sende advarsler til folk som i mangel av et bedre ord forpester forumet. 

 

Uansett får jo de som sjekker dette kun vite hvilket nick som står bak innlegget, og det har dermed kun en praktisk funksjon, slik at man kan luke ut folk som ødelegger for andre. 

 

Håper dette var litt oppklarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Eksepmler på grove regelbrudd: Hets, grove personangrep med trusler, det å henge ut enkeltpersoner og lignende. Og spam, så folk kan bli utestengt. AB kan også bli sjekket om noen for eksempel truer med å begå eller diskuterer at de driver med kriminell virksomhet.

 

Det har ingen konsekvens for andre enn de som begår regelbrudd i den grad som nevnt over at muligheten for å bli sjekket finnes. Den eneste grunnen til at det gjøres er for å kunne sende advarsler til folk som i mangel av et bedre ord forpester forumet.

 

Uansett får jo de som sjekker dette kun vite hvilket nick som står bak innlegget, og det har dermed kun en praktisk funksjon, slik at man kan luke ut folk som ødelegger for andre.

 

Håper dette var litt oppklarende.

Jeg er blitt sjekket, og det helt uten å ha gjort disse tingene (hets, grove personangrep med trusler, det å henge ut enkeltpersoner). Men jeg svarte i en tråd og plundret det til med anonymknappen, så ett av mine anonyme svar kom etter at jeg hadde outet meg selv (begynt å svare med nick.)

Da ble det advarsel, gitt!

 

Anonymous poster hash: 05cc4...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt sjekket, og det helt uten å ha gjort disse tingene (hets, grove personangrep med trusler, det å henge ut enkeltpersoner). Men jeg svarte i en tråd og plundret det til med anonymknappen, så ett av mine anonyme svar kom etter at jeg hadde outet meg selv (begynt å svare med nick.)

Da ble det advarsel, gitt!

 

Anonymous poster hash: 05cc4...59a

Hvordan vet dere at dere har blitt sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fullversjon, trykk på nicket ditt, øverst til høyre.

Men du vet vel likevel ikke at du har blitt SJEKKET, det er bare antall profilvisninger som står der. Jeg vil for eksempel ikke tro at noen har sjekket nicket mitt 900 ganger, selv om profilen min har blitt vist 900 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Men du vet vel likevel ikke at du har blitt SJEKKET, det er bare antall profilvisninger som står der. Jeg vil for eksempel ikke tro at noen har sjekket nicket mitt 900 ganger, selv om profilen min har blitt vist 900 ganger.

Lenger ned på siden her, er det en ab som sier hun har blitt sjekket. Hun har alltid skrevet som ab, slik at det ikke har vært noen sjanse for at noen har trykket på nicket hennes. Likevel har en eller flere modder vært inne på hennes profil.

Men ellers er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenger ned på siden her, er det en ab som sier hun har blitt sjekket. Hun har alltid skrevet som ab, slik at det ikke har vært noen sjanse for at noen har trykket på nicket hennes. Likevel har en eller flere modder vært inne på hennes profil.

Men ellers er jeg enig med deg.

Men i prinsippet kan jo jeg eller du ha vært inne på profilen hennes uavhengig av om hun aldri har postet ned Nick. Det er jo bare å gå inn fra medlemslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men hva kan moderator gjøre? Sjekke navnet ditt? Oppgi falskt. Sjekke ipen din? Nei ikke uten tillatelse fra isp og politi.

 

Keep bitching.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...