Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Klar for første ivf runde etter 5 sa/ma. Kjempe spent, å håper på å følge flere andre på ferden. Vi skal ha privat forsøk på hausken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ska förmodligen igång med första ivf i nov med. Hoppas det är vad som ska till för oss! Följer med lite till och från här inne och hejar på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oj, alrede?! Håper det går bra. Jeg tror kanskje mange er kvar i september-oktober-gruppene. Vet ikke selv om vi kommer igang i november enn. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for første ivf runde etter 5 sa/ma. Kjempe spent, å håper på å følge flere andre på ferden. Vi skal ha privat forsøk på hausken.

Når skal du i gang? Vi hører også til Hausken. :)

Ikke helt bestemt oss for om vi starter med medisin i slutten av denne mnd eller om vi venter til november med oppstart enda.

Har hatt 2 tette forsøk allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Min historie: Prøvere i over 2 år, pergotime 3 mnd (som jeg synes var heelt forferdelig...), stimulering og uthenting av egg i begynnelsen av sept - IVF --> 6 egg ut, 1 inn og 1 på frys... TR kom på dag 8 etter innsett :// Skal starte fryseforsøk denne syklus.. Venter på mens denne mnd., og deretter planlegge innsett av fryseegg :)

Har hatt en mnd på å komme meg etter sist forsøk, og er virkelig klar for å på ann igjen :D Regner med det blir første uka av November :) andre som er i samme rute som oss? Hører forrsten til i Porsgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Blir forsøkt to på oss i november. Så vidt jeg vet i starten. Uke 46, sier de. Har gått på Synarela en ukes tid og begynner på Gonal 30. okt. Hadde et "mislykket" forsøk i august. " " fordi vi faktisk ble gravide (for første gang i mitt liv. Etter tre dager "gikk det over". Så egentlig føltes det ikke så mislykket, men mer som en oppmuntring... Rart med det!

Endret av kite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på synerela for 5 dager siden :-)

Jeg begynner på mandag så ligger litt etter deg.

Skal begynne med sprøytene i slutten av november.

Blir vårt 7 forsøk

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 forsøk?? Håper dere lykkes nå da.

Ja blir det 7 forsøket totalt. Har hatt 1 fryse forsøk. Så dette er det 6. Fersk forsøket.

Håper virkelig vi lykkes nå også. Begynner å være en bra coctail av medisiner. Funker det ikke nå så aner jeg ikke hva som må til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min historie: Prøvere i over 2 år, pergotime 3 mnd (som jeg synes var heelt forferdelig...), stimulering og uthenting av egg i begynnelsen av sept - IVF --> 6 egg ut, 1 inn og 1 på frys... TR kom på dag 8 etter innsett :// Skal starte fryseforsøk denne syklus.. Venter på mens denne mnd., og deretter planlegge innsett av fryseegg :)

Har hatt en mnd på å komme meg etter sist forsøk, og er virkelig klar for å på ann igjen :D Regner med det blir første uka av November :) andre som er i samme rute som oss? Hører forrsten til i Porsgrunn :)

Vi hadde vår første fersk forsøk i August-September.  Nå har vi startet fryseforsøk protocol. Startet med progynova, i morgen UL. Hører til Riksen

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke medisiner tar du nå? Synes min cocktail er ekstrem :-o

Se om jeg klarer å huske alle   :eeeh:

Nå går jeg på Metformin og Synarela.

Så skal jeg ha Menopur,Bemfola, Prednisolon,Klexane,Ovitrelle og Cyclogest.

Tror jeg har husket alt nå. Vet jeg skal ha ekstra Ovitrelle ved dette forsøket vertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Min historie: Prøvere i over 2 år, pergotime 3 mnd (som jeg synes var heelt forferdelig...), stimulering og uthenting av egg i begynnelsen av sept - IVF --> 6 egg ut, 1 inn og 1 på frys... TR kom på dag 8 etter innsett :// Skal starte fryseforsøk denne syklus.. Venter på mens denne mnd., og deretter planlegge innsett av fryseegg :)

Har hatt en mnd på å komme meg etter sist forsøk, og er virkelig klar for å på ann igjen :D Regner med det blir første uka av November :) andre som er i samme rute som oss? Hører forrsten til i Porsgrunn :)

Vi hadde vår første fersk forsøk i August-September.  Nå har vi startet fryseforsøk protocol. Startet med progynova, i morgen UL. Hører til Riksen

 

Så spennende :) Venter fortsatt på mens denne mnd.. Er 8 dager over "normal" sykluslengde.... Så alt greit ut på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvilke medisiner tar du nå? Synes min cocktail er ekstrem :-o

Se om jeg klarer å huske alle :eeeh:

Nå går jeg på Metformin og Synarela.

Så skal jeg ha Menopur,Bemfola, Prednisolon,Klexane,Ovitrelle og Cyclogest.

Tror jeg har husket alt nå. Vet jeg skal ha ekstra Ovitrelle ved dette forsøket vertfall.

Ganske likt som meg i grunn. Metformin og synerela, gonal f, klexane, prednisolon, ovitrelle og lutinus. Tatt første sprøytene nå. Gikk fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Min historie: Prøvere i over 2 år, pergotime 3 mnd (som jeg synes var heelt forferdelig...), stimulering og uthenting av egg i begynnelsen av sept - IVF --> 6 egg ut, 1 inn og 1 på frys... TR kom på dag 8 etter innsett :// Skal starte fryseforsøk denne syklus.. Venter på mens denne mnd., og deretter planlegge innsett av fryseegg :)

Har hatt en mnd på å komme meg etter sist forsøk, og er virkelig klar for å på ann igjen :D Regner med det blir første uka av November :) andre som er i samme rute som oss? Hører forrsten til i Porsgrunn :)

Vi hadde vår første fersk forsøk i August-September.  Nå har vi startet fryseforsøk protocol. Startet med progynova, i morgen UL. Hører til Riksen

 

Så spennende :) Venter fortsatt på mens denne mnd.. Er 8 dager over "normal" sykluslengde.... Så alt greit ut på UL?

 

Alt gikk bra med UL. Nå venter vi på grønn lys (^.^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvilke medisiner tar du nå? Synes min cocktail er ekstrem :-o

Se om jeg klarer å huske alle :eeeh:

Nå går jeg på Metformin og Synarela.

Så skal jeg ha Menopur,Bemfola, Prednisolon,Klexane,Ovitrelle og Cyclogest.

Tror jeg har husket alt nå. Vet jeg skal ha ekstra Ovitrelle ved dette forsøket vertfall.

Ganske likt som meg i grunn. Metformin og synerela, gonal f, klexane, prednisolon, ovitrelle og lutinus. Tatt første sprøytene nå. Gikk fint :-)

 

Ja vi har rimelig likt opplegg. Jeg har Bemfola istedet for Gonal F og de byttet fra Lutinus til Cyclogest nå.

Aldri prøvd Cyclogest før.

Du ligger nok en del foran meg i siden du har startet på sprøytene nå :)

Begynner 25.nov med sprøytene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da kommer jeg inn her jeg også. 

Da prøver vi igjen med friskt mot. Skal begynne med bemfola og menopur når jeg får mens. 

Regner med at det skjer om ca 14 dager. (ish)

 

Vet ikke helt om syklusen er normal etter mislykka ivf. Men er den sånn noenlunde, blir det sprøytestart om ca 14 dager.

 

Satser på at det er november som er mnd med stor M! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som skal ha november forsøk?? Jeg er i gang med synerela nå

eg skal igang med IVF nå i november så dette blir spennende. Gått på nesespray i 2 uker nå og begynner på sprøytene på onsdag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fungerer veldig fint på sprayen. Noe svak kvalme, lett hodepine og hetetokter i timen etter sprayen. Ellers alt ok. Dag 6 av sprøytene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...