Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som skal ha baby i juni? Jeg er gravid med nr 2. Termin 3. juni. Har en jente som nettopp har blitt 1 år, så det var ikke helt planlagt, men vi gleder oss😃 Håper å se flere med termin i juni her etterhvert 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig i maigruppa for jeg er usikker på om jeg får termin 31.mai (som appen min sier) eller 1.juni, som jeg tror egentlig er mer korrekt. Gjenstår å se på tidlig UL neste uke (åååh, som jeg håper alt er bra).

 

Jeg har en gutt som 2 år, og dette var planlagt. Mistet i midten av uke 4 forrige måned, men er i dag 5+3, så er i hvert fall lengre på vei denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7. juni :-) har også et barn fra før som er litt over året! Tør ikke helt å tro at det går bra før jeg nærmer meg 12 uker :-) sånn var det sist og!! Har dere mange symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere. Jeg har ikke så mange symptomer enda, men frykter at jeg ganske snart kommer til å bli ekstremt trøtt. Jeg hadde relativt få symptomer tidlig sist, så regner med og håper på det samme denne gangen.

 

Jeg gleder meg også til vi er forbi uke 12, men er ganske avslappet denne gangen. Jeg har tro på at det går braJeg hadde en missed abortion i uke 13 et par mndr. før jeg Ble gravid med datteren min. Da hadde graviditeten stoppet opp i uke 6-7. Så jeg var rimelig stressa egentlig helt til jeg kjente bevegelse i uke 21. Det hjalp selvfølgelig litt med to u.l før den ordinære, men å kjenne liv er den mest fantastiske følelsen med å være gravid håper jeg kjenner det litt tidligere denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine beregninger: 5+4, legen: 6+1.

 

Her varierer mine symptomer. Noen dager veldig trøtt, andre dager mer sliten. Har begynt å tisse på nettene nå og har ømmere bryster, men ikke like ille som med førstemann. Kjenner det godt i ligamentbåndene ved feil bevegelser. Ikke så mye murringer, det kommer av og til med litt stikninger. Hadde mye av det i går, men har ikke kjent så mye i dag. Tror det går i bølgedaler det der, og prøver ikke å stresse for mye (selv om jeg tidvis blir helt hysterisk).

 

Har tatt to hcg-målinger helt i starten, som indikerte at alt gikk som det skal grunnet tidlig SA (4+5) forrige måned. Ellers har jeg ikke testet mer, selv om jeg stadig vekk lurer på om jeg skal tørre å kjøpe meg en Clearblue digital med ukesindikator. Redd for å ikke få 3+. Har tidlig UL på tirsdag, så en clearblue er vel i grunnen bare bortkastet.... ahh, dilemma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 8.juni :) men kommer nok til å føde før - har allerede en som er født prematur. dette er barn nr.2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her. Testet positivt idag med termin 7.juni. Skal til legen imorgen, men jeg har ikke lyst til å bli grafset der nede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv idag 11 DPO :) Termin 15 Juni. 
Dette er 3 gangen jeg er gravid på under 1 år, så jeg håper virkelig vi kommer helt mål denne gangen.
Er veldig glad for positiv test, men kjenner også godt på engstelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt morro å tenke på at jeg var i junibaby 2014 gruppen også :) begge babyene befruktet samme mnd og termin samme mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer med positive tester til dere nye :strix:

 

Jeg er enda usikker på om min termin blir, men enten 31.mai eller 1.juni, og min UL-termin var 1.juni med sønnen min (født 2013).....
altså, det er for ironisk til at dette ikke kan gå bra :hoho:

 

Bethlisa: Går du på crinone nå? Har du noen bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Gratulerer med positive tester til dere nye :strix:

 

Jeg er enda usikker på om min termin blir, men enten 31.mai eller 1.juni, og min UL-termin var 1.juni med sønnen min (født 2013).....

altså, det er for ironisk til at dette ikke kan gå bra :hoho:

 

Bethlisa: Går du på crinone nå? Har du noen bivirkninger?

 

Går på Lutinus nå noen få dager til. Lutinus kan gi gravid symptomer. Jeg har såre pupper, stikkinger og er noe trøtt. Om det er Lutinusen eller at jeg er gravid som gjør det vet jeg faktisk ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:strix: Gratulerer med positive tester til dere nye :strix:

 

Jeg er enda usikker på om min termin blir, men enten 31.mai eller 1.juni, og min UL-termin var 1.juni med sønnen min (født 2013).....

altså, det er for ironisk til at dette ikke kan gå bra :hoho:

 

Bethlisa: Går du på crinone nå? Har du noen bivirkninger?

 

Går på Lutinus nå noen få dager til. Lutinus kan gi gravid symptomer. Jeg har såre pupper, stikkinger og er noe trøtt. Om det er Lutinusen eller at jeg er gravid som gjør det vet jeg faktisk ikke. :)

 

 

Går på Crinone jeg da, som du sikkert skjønte. Gynekologen satte meg på det for sikkerhetsskyld, men vet egentlig ikke om det er bortkasta eller ei. Hadde progesteronverdier på 77 10 dpo, og trodde det var bra jeg da :vetikke:

 

Jeg har også ømme bryster, men det fikk jeg først over en uke etter jeg startet på crinone. Lurer på om det er den som gjør det eller ei, vanskelig å si også. Er trøtt og legger meg tidlig, men det gjorde jeg i mitt forrige svangerskap også så antar crinonen bare fortsterker eventuelt trøttheten. Håper å slutte på den etter jeg har vært hos gynekologen på tirsdag, i hvert fall trappe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere nye Det er en spennende tid vi har foran oss. Vet ikke om det finnes noe facebookgruppe, tviler egentlig pa det siden det er sa tidlig enda. Jeg er ikke klar for Facebook enda kjenner jeg, kanskje etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med termin ca 2 juni, ikke vært hos lege enda. Drøyer det til nærmere 10-12 uker. Litt småkvalm av og til men i veldig fin form. Har dere fortalt det til noen? Var på bursdagsfeiring igår og skjulte det etter beste evne men blir jo ikke det samme å være edru 😁 endte med å dra tidlig hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8.juni. Jeg er mye kvalm og tisser litt oftere enn før, men ellers i fin form :) Dette blir mitt 3. barn. Klarer ikke helt å roe meg for om dette går bra før i uke 12, hadde 2 SA forrige gang, men tenker det er positivt å være så mye kvalm :) Har ikke fortalt det til noen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg melde meg inn😄👏🏻 Termin 7 juni, nr 1😊 Hadde en MA i slutten av juli, så veldig gøy å få positiv test, og merke at ting er på gang i kroppen igjen 😄

Endret av Boknerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6 juni 😍 Vi har en gutt som snart fyller 9, så som dere sikkert skjønner så har vi prøvd en stund 😉 Endte med prøverør, og vi er overlykkelige og spente!!

Er ekstremt trøtt og tisser myye... Ellers fin form 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 11.30 tiden i dag opplevde jeg å blø... Såpass at det hadde komt i trusa, og litt ned i do og når jeg tørka meg. Det har ikke komt noe etter det og ikke er det vondt. men jeg frykter det værste alikevel 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, så nå at du ikke har vondt. Er mange som spotter helt i starten. Det kan også være skjøre slimhinner. Jeg blødde selv i forrige svangerskap etter sex. Da var jeg ni uker, gikk kjempebra :) Han er 2 år i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...