Gå til innhold

Kvalme tips?


Snipo92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En halv postafen i ny og ne reddet meg i de første svangerskapene. Fant ingenting annet som hjalp, forsøkte ingefærte etc. Forsøkte ikke seaband.

Så lenge jeg ikke beveget meg, kastet jeg ikke opp, men i det jeg trødde på gulvet, var det bare å løpe på badet 🚽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd postafen og afipran uten hell, problemet ligger vel mest der hvor tabletten ikke får funke siden jeg spyr den ut så fort, og bare svelge en tablett er vanskelig! Sliter med og svelge di små folat tablettene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

Sliter jeg og. er kvalm gjevnt over hele dagen.. slitsom! prøvd seaband, salt kjeks, eplejuice +++.

 

postafen og afipran kjøpes det på apotek? må en ha resept? villig til å prøve det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe gunstigt med 2 små barn hjemme fra før å er veldi kvalm, trøtt, svimmel😟 sant de, bare går på golvet, kommer de! 😟men men det er heldigvis ikke farligt😂bare irreterende😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det ikke noe som direkte hjelper på kvalmen. Det er veldig individuelt hva som er riktig for deg. Selvsagt et tips om å spise før du står opp, spise hyppig osv gode råd. Men de hjelper lite når det er ingen ting som frister eller det du har lyst på ikke er innenfor rekkevidde. Akkurat nå om dagen er det sjokolademelk som får meg i gang om morgenen. Forrige uke var det appelsinjuice. Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles alt anna enn irriterande. Meir invalidiserande

Prøve å konsentrera meg om pusten for å ikkje spy

Pittelitt vanskelig me ein 1åring rundt beino :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter jeg og. er kvalm gjevnt over hele dagen.. slitsom! prøvd seaband, salt kjeks, eplejuice +++.

 

postafen og afipran kjøpes det på apotek? må en ha resept? villig til å prøve det meste.

Afipran fikk jeg hos jordmor, men postafen kjøpte jeg på apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke!! 😜

Jeg oppdaget akkurat at French Fries (salt) og litt pepsi stagget den værste kvalmen!! Vet ikke om det virker like godt i morgen, men så lenge det funket i kveld så er jeg overlykkelig for en liten pause fra kvalmen 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva fyller dere dagene med? Selv er jeg så dårlig at jeg orker ingenting, men blir litt smågal i hodet av å ikke få noen stimuli annet enn telefonen og tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...