Gå til innhold

Flere som er i gang med fryseforsøk?


Klompini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på ul neste tirsdag, altså på dag 12 ☺️ Erfaring du da kan man si! 😳 Er det lenge etter ul at man får innsett eller? Er det "vanlig" at det blir mislykket når de skal tines? Vi har 6 stk på frys ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fryseforsøk :-) to egg på fryd, på samme strå. Dag 4 på progysteron. Ultralyd på dag 11. Så spent! :-)

 

Anonymous poster hash: 53372...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fryseforsøk :-) to egg på fryd, på samme strå. Dag 4 på progysteron. Ultralyd på dag 11. Så spent! :-)

 

Anonymous poster hash: 53372...63c

Trenger ikke være anonym.. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på første fryseforsøk. Hadde ul forrige mandag og innsett på torsdag. Kjenner på testetrangen... Har vært gravid en gang før og fikk da en nydelig gutt i 2012 med IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en nydelig gutt på snart 9 år, så er det man kaller "sekundær infertil"...

 

Hvordan er det med bivirkningene på medisinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul såg fin ut! Endometriet var 9,4mm, men hadde en folikel på 12mm, men st.olavs brydde seg ikke om det, så blir innsett tirsdag om en uke! :D ja, har litt erfaring! ;p er ganske vanlig med frafall på fryseegg, men hos oss har alle overlevd opptining! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! 👏🏼 Masse lykke til! ☺️ Så det er ikke så kort varsel fra ul til innsett da?

Jeg fikk innsett 2 dager etter ul på riksen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Så dette er individuelt altså 👍🏼☺️

Merker at jeg er veldig spent og nervøs, siden jeg ikke aner hva jeg går til 😁 Får bare ta det som det kommer 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig induviduelt! Fordelen med stimulert syklus er at klinikkene kan legge innsett til når det passer de best! ;) men har inntrykk av at st.olavs stortsett alltid setter innsett til en uke etter ul.. :)

Ang bivirkninger så merker jeg lite, kan ha litt svak hodepine til og fra. Jeg går på 8mg progynova. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Håper på det hos oss også da 👍🏼

Jeg er utrolig trøtt, men vet ikke om det er spenningen i kroppen eller om det er medisinene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææ.. I morgen skal jeg på ul! Er så nervøs! Føler det er så mye som kan gå galt, men prøver å tenke positivt... Bah!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ.. I morgen skal jeg på ul! Er så nervøs! Føler det er så mye som kan gå galt, men prøver å tenke positivt... Bah!! 😁

Lykke til! Jeg var på ul for 2 uker siden, og nå har jeg en spire som klamrer seg fast i magen min!😃 i morgen skal jeg ta blodprøve på sykehuset, men jeg har allerede tatt to positive tester hjemme,så jeg regner med sykehuset vil si det samme..😳
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er i gang. 1 uke til jeg skal på ul. Super spent. Men samtidig fordi jeg ble gravid på første forsøk sist så skal det ikke være like "lett" denne gangen. Men krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag og skal ha innsett i over i morgen! Er så spent! Bare to egg på frys så spent på om noen overlever. Uff, dette er veldig nervepirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om flere som er i gang! 👍🏼 Jeg var på ul i dag, det såg bra ut, men må nok øke litt opp dosen på progynova og tilbake på ul på fredag ☺️ Krysser fingrene for oss alle 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt første fryseforsøk og skal ta test på tirsdag :) Merker jeg er veldig spent!, men syns at fryseforsøk er sååå mye bedre enn ferskforsøk. selv om jeg går på progynova og utrogest så slipper jeg alle sprøytene som ved ferskforsøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt første fryseforsøk og skal ta test på tirsdag :) Merker jeg er veldig spent!, men syns at fryseforsøk er sååå mye bedre enn ferskforsøk. selv om jeg går på progynova og utrogest så slipper jeg alle sprøytene som ved ferskforsøk :)

Oppdater oss da :-) jeg tror ikke jeg kommer til å fungere så godt på jobb i morgen før jeg skal ringe kl 11 og få vite om eggene har overlevd :-/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...!! Så trist "baremeg.." 😞

Føler med deg...

Tusen takk.. Det er søskenforsøk vi prøver på så nå må vi igjen til lege for at hun skal sende henvisning til riksen om søskenforsøk. Sikkert masse prøver på nytt også. Ringte istad og det er 6-9 mnd ventetid. Vi må ha donor også så der kommer ann på om de har en som matcher. Helst ville vi hatt samme som forrige gang, men det får vi ikke vite før vi Evt er i gang med neste behandling. Er så glad for Klumpen vi har, men håper på en til også❤️

 

 

Anonymous poster hash: 53372...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...