Gå til innhold

35 år og forsøker på barn nummer 2


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange forsøk har dere hatt etter at dere ble 35?

Jeg har hatt to pp og er ikke vandt til at det tar så "lang tid" :)



Anonymous poster hash: 65b62...f06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Første forsøk, men som endte i MA i uke 9. Nå testet jeg akkurat positivt etter 7 PP, tror jeg det ble.. Mistet litt tellingen på slutten.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Hadde vært hyggelig å "blåst litt liv" i denne tråden. Er jo flere av iss iver 35. Jeg er 37, har to barn fra før som jeg har blitt kjapt gravid med. Det er dog 8 år siden jeg var gravid sist, og har nå ny partner. Vi er u vår 2. Pp. Hadde EL i går om smerter, slum og regning i syklus stemmer.... Blir spennende. Hatt sex 3 dager på rad ink i dag... Prøver å ikke stresse med å bli gravid, men det er jo ikke bare lett.... Håper vi følges her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funka det med en gang på første graviditet. Nå er det gått ett år etter at vi mista i graviditet nr to :( Nå er jeg over 40 så er du 35 har du absolutt sjansen ennå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger gjerne! Er 38 år med to barn og ønsker oss en tredje før det blir for sent. Gikk veldig lett begge gangene men nå tar det både tid og endt en gang i SA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei hei

Ble ikke klaff for oss denne måneden😁. Er plutselig usikker på om jeg har EL???. Fikk litt slim, men ikke så mye som jeg pleier. Lurer på om jeg skal bruke EL tester nå neste periode og tempe.... Hva gjør dere? Er jo liksom så klar for å bli gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ble ikke klaff for oss denne måneden😁. Er plutselig usikker på om jeg har EL???. Fikk litt slim, men ikke så mye som jeg pleier. Lurer på om jeg skal bruke EL tester nå neste periode og tempe.... Hva gjør dere? Er jo liksom så klar for å bli gravid

Både el-tester og temper. Føler jeg får mer kontroll og stresser mindre. Selv om det er litt styr, så tar det jo ikke mye tid.

 

 

Anonymous poster hash: 8d442...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei

Ble ikke klaff for oss denne måneden. Er plutselig usikker på om jeg har EL???. Fikk litt slim, men ikke så mye som jeg pleier. Lurer på om jeg skal bruke EL tester nå neste periode og tempe.... Hva gjør dere? Er jo liksom så klar for å bli gravid

 

Hva gjør du ellers? Hvordan lever du, jobber du, spiser, hviler osv. Og har du regelmessig syklus? Det er mye som kan påvirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje svare selv også? ;)

 

Jeg er i utgangspunktet ufrivillig barnløs, og ble først gravid etter at jeg fikk orden på sykdom, kostholdsomlegging og alternativ medisin. 4 av 5 svangerskap er laget på naturmetoden, 1 barn med prøverør. Jeg har mistet et barn i dødfødsel og hatt en spontanabort i uke 7. Jeg er nå gravid i uke 6+3, og det var ikke planlagt flere barn...enn så lenge er jeg forberedt på at det kan gå begge veier. Jeg er nå 42 år.

Endret av Celcius73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå i PP 18. Blitt gravid og mistet 5 ganger de første 11. Nå er jeg 8dpo med ivf. Har tidligere fått 3 barn på prevensjon.(15-20 år siden) skal ikke være lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...