Gå til innhold

Positiv el. Test flere dager??


Heraan

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om noen kunne hjelpe meg?

Tok første el. Test på søndag(23.08) den var positiv då vi hoppet da til køys. ( ble kun denne dagen pga samboer jobber borte) mandag tirsdag og i dag Onsdag 26.08 er den fortsatt positiv? Har vært like positiv i 4 dager nå? Er det normalt ? Hva kan dette bety? Noen som har opplevd de samme ? Pils hjelp meg jeg er helt forvirret 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en graviditetstest, når eggløsningstesten er positiv mange dager på rad kan man være gravid :) ev så har du hatt to eggløsninger på en syklus.

 

Anonymous poster hash: 26f08...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får gjøre de, men er altfor tidli er 16 dager til IKM 😒 får vell bare vente. Andre som har opplev samme hendelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at den var 100% positiv alle dagene? Syns det hørtes rart ut. Den kan ikke bare ha vært veldig sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at den var 100% positiv alle dagene? Syns det hørtes rart ut. Den kan ikke bare ha vært veldig sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken?

Tok ny test i dag, både el og gt. Eggløsingtest fortsatt positiv dag 5 den er aldri 100 % like sterk som kontroll strek men er vell 90 % like sterk !! Å Tok en gravid test sjøl om den var veldi tidlig, å den viste veldi veldi veldi veldi svak, men eg klarte å og se de så vidt .. Hva skal dette bety? Er gt feil? Hvorfor har jeg så mange positive el. Tester. Hjelp ?? 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På el testen skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, før den kan ansees som positiv. :)

 

Anonymous poster hash: 66400...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eggløsningstest er ikke positiv ved mindre teste-streken er like sterk ELLER sterkere enn kontrollstreken! Veldig viktig :)

 

Ta en ny g.test om et par dager :) jeg tror nok det her heller mer mot en graviditet enn en eggløsning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt sterke el tester men tok ny graviditetstest i dag å den var negativ 😔 så den positive i går må ha vært falsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg tolke denne som feil eller kjemisk, eller bør jeg fortsatt ta en ny test, prøve en digital cb? Eller bør jeg vente noen dager med å teste igjenn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent noen dager med å teste igjen :) anbefaler CB sin med streker. Når jeg gikk igjennom en SA nå i August så viste den positiv både fortere og sterkere enn noen av de andre jeg hadde, så den stoler jeg mest på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...