Gå til innhold

Flere som holder til på Hausken?


Mysill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det😊

Hatt tre forsøk der siste halvannet året, gravid på alle tre men mistet på de to første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i gang med vårt første forsøk der nå.

Tidligere holdt til på St.Olavs.

Veldig spent. :)

Er du langt på vei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 uker nå😊 håper det går bra denne gangen!

De er veldig flinke på Hausken! Alle sammen😊

Blir spennende å se om de vil gjøre noe annerledes enn st Olavs da, de liker å skifte litt taktikk for å se hva som funker best for dere. De er grundige og tar sjekker gjerne litt for mye enn litt for lite, det er bra. De tok en hysteroskopi på meg etter første forsøket, de ville ikke at vi bare skulle prøve igjen uten å ha sett om noe var galt. Ja det koster penger, men jeg vil heller vite og få operert enn å bruke tusenvis på forsøk som ikke blir noe av! De er kjappe og, kjører i gang så fort kroppen din er klar, det synes jeg er det beste for ventetiden er jo det værste som finnes...særlig når man venter på dette som betyr så mye!

 

Håper dere blir fornøyde og, og ender opp med en positiv test om ikke så altfor lenge😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 3 ivf på Haugesundavdelingen, gravid på 2 av 3 forsøk, fra det negative har vi to på frys som kan rekke til et fryseforsøk. Første graviditet ble dessverre en MA. I morgen er det ordinær ul for småtten i magen. Vi er veldig fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embi: Ja vi har fått et godt inntrykk av de på klinikken. :)

Har hatt helt andre medisiner og doser i forhold til St.Olav. Og det så veldig bra ut på ul i dag. :)

Så bli uttak på fredag.

 

De snakket om det til meg også om det ikke skulle gå på dette forsøket. Har hatt det en gang før også,men mange år siden.

Er helt enig med deg. Betaler gladelig de pengene om det kan hjelpe på.

 

F*pco: Blir spennende med ul i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Mysill! Håper uttaket går smertefritt og at det blir mange fine egg som vokser og deler seg perfekt i løpet av helga😊

Bra dere er fornøyde med klinikken og, det er viktig å føle seg trygg! Jeg har blitt spesielt glad i Synnøve, hun er så god! 😊

 

Masse lykke til i morgen! Blir moro å følge med fra sidelinja, heier alt jeg kan😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak gjort unna i går. Kan ikke huske å ha hatt så intense smerter før. Sov stort sett i hele går og proppet i meg smertestillende.

Men de eggene som ble tatt ut er alle befruktet. Så håper alle klarer seg og deler seg fint til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et kjemperesultat foreløpig i hvert fall! Da krysser vi fingrene for at de klarer seg frem til mandag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært prøvere i nærmere 6 år. Bodde tidligere i Oslo og flyttet til Bergen for et par år siden. Er gravid for første gang, etter å ha fått hjelp på Hausken, Utrolig hyggelige og dyktige folk, lytter alltid til din situasjon og dine behov. Anbefaler på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært prøvere i nærmere 6 år. Bodde tidligere i Oslo og flyttet til Bergen for et par år siden. Er gravid for første gang, etter å ha fått hjelp på Hausken, Utrolig hyggelige og dyktige folk, lytter alltid til din situasjon og dine behov. Anbefaler på det sterkeste!!

Holdt på i 10 år vi. Hadde første ivf forsøk for 8 år siden. :)

Veldig fornøyd med klinikken vi også. :) De er veldig flinke til både og lytte og forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp født min Hausken-baby.

Avd Haugesund.

Utrolig fornøyd, da vi endelig nådde målet etter 10 års prøving :)

 

Anonymous poster hash: 04454...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

akkurat født baby nr.2 fra Hausken Haugesund 😊 fått begge på første forsøk 😊 de er super flinke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...